A Tupperware Brands Corporation bejelentette, hogy 2018 negyedik negyedévi árbevétele 505,9 millió dollár, ami 14 százalékos csökkenést jelent 2017. negyedik negyedévéhez képest.

    A fejlődő piacok, amelyek az értékesítés 67% -át teszik ki, 15 százalékkal csökkentek (5% -kal csökkent a helyi pénznemben). A negyedik negyedévben a legjelentősebb árbevétel-növekedéssel rendelkező feltörekvő piacok Argentína, Kína, FÁK és Mexikó voltak, melyek ellensúlyozták az Indiában és Indonéziában tapasztalt jelentős csökkenést.

    Európa árbevétele 12% -kal (7% -os helyi pénznem) csökkent.

    A helyi valutában mért árbevétel csökkenése legnagyobb mértékben Franciaországban, Németországban és Olaszországban volt.

    Ázsiai régió értékesítése 16% -kal csökkent (11% -kal a helyi pénznemben).

    Ázsia régió 16% – kal (11% – os helyi pénznem) csökkent, elsősorban India 45% (39% helyi pénznem), és Indonézia 41% -kal (35% -os helyi pénznem). Mindkét egység továbbra is küzd az értékesítési résztvevőkkel. Ezeket a csökkenéseket részben ellensúlyozta a növekedés Malaysiaban / Singaporeban 1% -kal (2% helyi pénznem), és Fülöp-szigetek még a bejelentett adatok szerint (akár 4% helyi pénznem).

    Észak Amerika értékesítése 7% -kal csökkent (4% -os helyi pénznem).

    Tupperware Egyesült Államok és Kanadaeladások 8% -kal csökkentek, főként az alacsonyabb toborzás és az átlagos aktív eladók által.
    A Tupperware Mexikó értékesítése 2% -kal (8% -os helyi pénznem) nőtt az erős termelékenység miatt, amelyet részben ellensúlyoztak az alacsonyabb átlagos eladók.

    Dél Amerika árbevétele 22% -kal (1% -os helyi pénznem) csökkent.

    „Míg az egy részvényre jutó jövedelmünket helyi pénznemben sikerült elérnünk, a negyedik negyedévben elért értékesítési és szegmenseredményeink nem az volt, amit vártunk, ami arra ösztönöz minket, hogy felgyorsítsuk az üzleti átalakulást, ezzel kiaknázzuk a globális növekedési stratégiát” – mondta Tricia Stitzel. , elnök és vezérigazgató. „Nagy lendülettel folytatjuk tevékenységünket, és továbbra is biztosak vagyunk abban, hogy az idő múlásával kezdeményezéseink biztosítják, hogy főbb egységeink értékesítési és nyereségnövekedést biztosítsanak, és nagyobb értéket teremtsenek részvényeseink számára.”

    A teljes 2014-es Tupperware-jelentés megtekintéséhez kattintson ide.

    A jelentés után a Tupperware árfolyama pár nap alatt 37 dollárról 26 dollárig esett.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest