A Nu Skin Enterprises pénzügyi beszámolója szerint a 2018-as évet 2,68 milliárd dollárral zárták, ami +18%-os forgalom emelkedést jelentett 2017-hez képest.
A jelentésben a következőket olvashatjuk:
- A 2018-as évben 2,68 milliárd dolláros forgalommal zárt a cég, ami 18%-os emelkedést jelent 2017-hez képest
- A részvényenkénti nyereség (EPS) 2,16 dollár vagy 3,52 dollár az értékvesztés és a szerkezetátalakítási díjak kivételével, szemben a 2,36 dollárral vagy 3,23 dollárral, az amerikai adóreform hatásának kivételével.
- Az regisztrált partnerek száma 1,244 millióra növekedett, ami 16%-os növekedés a 2017-es 1,07 milliós létszámhoz képest.
- A cég legnagyobb piacai közül Ameikában 12%-ot növekedtek 385 millió dolláros forgalommal, Kínában 24%-os növekedést ért el 886 millió dolláros forgalommal, Délkelet-Ázsiában 18%-os növekedés mellett 316 millió dollárt forgalmazott, Dél-Koreában 3%-os növekedést ért el 373 millió dollárral, Hongkong/ Tajvan pedig 12%-os növekedés ért el 185 millió dolláros éves bevétel mellett.
„Erős negyedévet tudhatunk magunk mögött a 130 millió dolláros LumiSpa bevezetése ellenére, ami az egyik fő prioritásunk volt az évben ” – mondta Ritch Wood, a Nuskin vezérigazgatója – „18 százalékos növekedést értünk el az év során, és szinte minden szegmensünk emelkedett. Mi bátorítjuk az ügyfélszerzési stratégiát, ami 16 százalékos növekedést eredményezett ügyfélkörünkben. És bár az értékesítési vezetőink száma évről-évre csökkent a LumiSpa bevezetésével elértük azt, hogy az értékesítési vezetők 16 százalékos növekedésével zártuk a negyed évet.”
A teljes NuSkin 2018-as pénzügyi beszámoló olvasásához kattintson ide.
A Nuskin áttekintő céges oldalát ide kattintva éred el.