A Herbalife héten közzétett pénzügyi beszámolója szerint a 2018-as évet 4,9 milliárd dollárral zárták, ami +10%-os emelkedést jelentett 2017-hez képest.
A jelentésben a következőket olvashatjuk:
- A teljes 2018-as éves árbevétel 4,9 milliárd dollárra növekedett, ami 10% -os emelkedés az előző évhez képest. A negyedik negyedévben 1,2 milliárd dolláros árbevétel 9% -kal több volt az előző évhez képest.
- A Herbalife legjobb piaca voltak az Ázsiai régió 1,053 milliárd dollárral 15%-os emelkedést jelent 2017-hez képest; Észak-Amerika 948 millió dollárral, ami 12,9%-os növekedés az előző évhez képest; Kína 1,007 milliárd dolláros forgalommal 13,7%-al növekedett 2017-hez képest; az EMEA régió (Európa, Földközi-tenger, Közel-Kelet) 977 millió dollárral zárta az évet, ami 12,5%-os növekedés az előző évhez képest; Közép és Dél- Amerika 437 millió dollárral 7,7%-ot növekedett; Mexikó 467 millió dollárral zárta az évet, ami 5,7%-os növekedés 2017-hez képest.
- A jelentésből még az is kiolvasható, hogy az értékesítési vezető megtartása világszinten 67,9% volt.
- Jelenleg 8900 alkalmazottal rendelkezik a cég.
- A CashFlow-ja 296 millió dollárra emelkedett.
„2018-ban megmutattuk üzletünk erősségét, hogy gondoskodunk a legfontosabb étrend kiegészítők eléréséről a forgalmazóknak és a fogyasztóknak az egész világon. Kétjegyű nettó árbevétel-növekedést és rekord volumenpontokat értünk el, növelve értékünket a részvényesek számára. 2019-ben a lendületünk folytatódik, mivel a globális trendek a termékeink és üzleti lehetőségeinket igénylik, és forgalmazóink értéket adnak ügyfeleiknek.” – Michael O. Johnson, a Herbalife vezérigazgatója.
A teljes Herbalife 2018-as pénzügyi beszámoló olvasásához kattints ide.