Az Amway India elindította az #EatHardEatSmart kampányt, amely elősegíti és támogatja az egészséges életmódhoz szükséges kiegyensúlyozott táplálékfelvétel előnyeit. 

    A #EatHardEatSmart kampány a helyes és optimális táplálkozás elve alapján a táplálkozási hiányosságok kezelésére összpontosít. A helytelen napi táplálkozásból adódó hiányokat a szervezetben a megfelelő kiegészítőkkel lehet pótolni.

    Az elmúlt években az életmód és az étkezési szokások változásai miatt a táplálkozási különbségek megnőttek, ami hátrányosan befolyásolhatja az emberek egészségét és jólétét. Az Amway filozófiája szerint segíti az embereket abban, hogy jobban élhessenek, az Amway erőfeszítéseket tesz a megfelelő táplálékfelvétel és az egészséges életmód pozitív hatásának megismertetése érdekében. Az #EatHardEatSmart kampány részeként a vállalat egy sor kezdeményezést indít el a közvetlen értékesítők és fogyasztók továbbképzésére a napi táplálkozás szükségességéről, a rendszeres étkezésről.

    A kampány elindításáról Sundip Shah az Amway India marketing iroda vezetője a következőket mondta:

    „Egészséges és kiegyensúlyozott étkezni a minden napokban a kulcs az optimális egészséghez. Figyelembe véve azonban a mai gyors tempójú élet realitásait és az indiaiak táplálékfelvételét befolyásoló szabálytalan táplálkozási szokásokat, úgy vélem, hogy a táplálékkiegészítők a rendszeres étrend mellett hosszú utat jelenthetnek nemzetünk egészségének javításában. Az évek során végzett különböző kutatások szerint a 10 indiaiból 9-nél hiányos a fehérje bevitel a táplálkozásban. A szokásos étrend nem tartalmaz megfelelő mennyiségű napi tápanyagot. Ezzel a kampánnyal szeretnénk felhívni a figyelmet a fehérjék, az alapvető tápanyagok, a vitaminok, az ásványi anyagok és az omega-3 zsírsavak fontosságára a rendszeres étrendünkben. Az Amway nemcsak a fehérjetartalmú étrend-kiegészítő piacát vezeti Indiában, hanem a  vitamin- és étrend-kiegészítők területén is vezető.”

    Ajay Khanna , az Amway India vezetője a táplálkozás és a wellness területén a következőt nyilatkozta:

    „Az Amway-nél hiszünk a jó egészség és egészség javításában. A jó egészség alapja a tápláló, egészséges és kiegyensúlyozott étrend, valamint a fizikai aktivitás. Örömünkre szolgál, hogy elindítjuk az #EatHardEatSmart kampányt, amely tudatosítja az emberekben a fehérje, az alapvető tápanyagok, vitaminok, ásványi anyagok és omega-3 zsírsavak fontosságát a rendszeres étrendben. A kezdeményezés összhangban áll a fogyasztóink életének javítására irányuló célunkkal.”

    A fehérjék, alapvető vitaminok és ásványi anyagok az Amway Nutrilite erőteljes öröksége, ami több mint 80 éves úttörő munka eredménye. A Nutrilite a világ első számú vitaminja és étrend-kiegészítője. Az Amway márkanév népszerűsítésére szerződött Farhan Akhtar (híres indiai filmrendező), aki a Nutrilite termékcsalád márkanagykövete lett.

    Kapcsolódó tartalom: AmWay cég áttekintő odala

    AmWayről röviden

    Az Amway és leányvállalata az Alticor a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. Az Amway-t a két gyermekkori jóbarát és üzlettárs, Rich DeVos és Jay Van Andel alapította 1959-ben.  Ma a DeVos és Van Andel családok viszik tovább a kemény munkára és szorgalomra épülő filozófiát, amely éppolyan sikeressé tette az Amway-t a 21. században, mint az előző évszázadban. A vállalat teljes árbevétele 2017-ben elérte a 8,6 milliárd dollárt. A világszerte jelenleg több, mint 70 országban működő Amway büszke arra, hogy szilárd alapokra épülő, rugalmas üzleti lehetőséget kínálhat az embereknek. Támogatjuk és tiszteljük Önt, mint partnerünket a sikeréhez vezető úton!

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest