A Nu Skin fenntarthatósági kötelezettségvállalását teljesítve 21 tonna műanyagot takarított meg 2020-ban, ezzel csökkentve a termékei környezetre gyakorolt hatását.

A vállalat a 2019-ben kítűzött változásai céljaként a becslések szerint legalább 16,5 tonna papírt és 21 tonna műanyagot takarított meg 2020 folyamán.

Ez az első lépés azon az úton, melynek a célja, hogy 2030-ig minden csomagolás újrafelhasználható, újrahasznosítható legyen. A vállalat fenntarthatósági logója a csomagolás hátoldalán fog megjelenni, amely egy fenntartható változást jelent, mint például a csökkentett csomagolás, az összetevők fenntartható forrásból való beszerzése vagy a csökkentett CO2 kibocsátási lábnyom.

“2020 folyamán meghallgattuk értékesítési vezetőinket és ügyfeleinket, és szorosan együttműködtünk velük, hogy megértsük a fenntarthatósági elvárásaikat” – mondta Ritch Wood, a Nu Skin vezérigazgatója. “Úgy gondoljuk, hogy fenntarthatósági stratégiánk jelentős változásokhoz vezet, ha bevonjuk őket a stratégiánk kidolgozásába és együttműködésükkkül reméljük elérhető a fenntartható jövő.”

A Nu Skin fenntarthatósági eredményei 2020-ban:

  • A palackok 100% -ban újrahasznosított műanyagból és a tégelyek kb. 34% -ban újrahasznosított műanyagból készülnek
  • Az Epoch Baobob Body Butter testvaj üvegek átállítása környezetbarát csomagolásra, ezzel 70% -kal csökkentve a felhasznált csomagolóanyagokat
  • Alapító tagja a Utah Sustainable Business Coalition (Utah-i Fenntartható Üzleti Koalíció)
  • 9 fenntarthatósági díj elnyerése a tiszta szépségápolási termékekért, a fenntartható értékesítési vezetői erőfeszítésekért, valamint a hulladék és a csomagolás csökkentéséért

A NuSkinről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest