A Nu Skin fenntarthatósági kötelezettségvállalását teljesítve 21 tonna műanyagot takarított meg 2020-ban, ezzel csökkentve a termékei környezetre gyakorolt hatását.

    A vállalat a 2019-ben kítűzött változásai céljaként a becslések szerint legalább 16,5 tonna papírt és 21 tonna műanyagot takarított meg 2020 folyamán.

    Ez az első lépés azon az úton, melynek a célja, hogy 2030-ig minden csomagolás újrafelhasználható, újrahasznosítható legyen. A vállalat fenntarthatósági logója a csomagolás hátoldalán fog megjelenni, amely egy fenntartható változást jelent, mint például a csökkentett csomagolás, az összetevők fenntartható forrásból való beszerzése vagy a csökkentett CO2 kibocsátási lábnyom.

    “2020 folyamán meghallgattuk értékesítési vezetőinket és ügyfeleinket, és szorosan együttműködtünk velük, hogy megértsük a fenntarthatósági elvárásaikat” – mondta Ritch Wood, a Nu Skin vezérigazgatója. “Úgy gondoljuk, hogy fenntarthatósági stratégiánk jelentős változásokhoz vezet, ha bevonjuk őket a stratégiánk kidolgozásába és együttműködésükkkül reméljük elérhető a fenntartható jövő.”

    A Nu Skin fenntarthatósági eredményei 2020-ban:

    • A palackok 100% -ban újrahasznosított műanyagból és a tégelyek kb. 34% -ban újrahasznosított műanyagból készülnek
    • Az Epoch Baobob Body Butter testvaj üvegek átállítása környezetbarát csomagolásra, ezzel 70% -kal csökkentve a felhasznált csomagolóanyagokat
    • Alapító tagja a Utah Sustainable Business Coalition (Utah-i Fenntartható Üzleti Koalíció)
    • 9 fenntarthatósági díj elnyerése a tiszta szépségápolási termékekért, a fenntartható értékesítési vezetői erőfeszítésekért, valamint a hulladék és a csomagolás csökkentéséért

    A NuSkinről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest