A Young Living, a világ vezető illóolaj vállalata bejelentette, hogy a 7. helyen szerepel a Direct Selling News (DSN) Global 100 listáján, a 2020-ban elért 2,2 milliárd dolláros árbevételével.

    A Direct Selling News (DSN) a Direkt Értékesítők Szövetségének cégeit rangsorolja midnen évben és forgalom alapján elkészíti listáját, akik amely elismeri az előző évben (2020) elért eredményekért.

    A Young Living több helyezést lépett elő, mivel 2020-ban rekordot jelentő 2,2 milliárd dolláros bevételt ért el, ami 16%-os növekedést jelent a 2019-es 1,9 milliárd dollárhoz képest

    “Az elmúlt évben elért eredményeink a példátlan kihívások ellenére is megmutatták a Young Living család erejét.” – mondta Mary Young , a Young Living társalapítója és vezérigazgatója. „Rekord növekedést értünk el, és szeretnék köszönetet mondani minden alkalmazottunknak és a globális partnereinknek, akik hozzájárultak a megvalósításhoz. Bízunk benne, hogy 2021-ben folytathatjuk a terjeszkedést, és megoszthatjuk az illóolajok ajándékát a világ többi emberével is.”

    A DSN Global 100 lista egyedülálló betekintést kínál a közvetlen értékesítési ipar gazdasági és társadalmi területekre gyakorolt ​​globális hatásáról. Az idei DSN Global 100 listában 64 vállalat ért el 100 millió dollárt meghaladó bevételt 2020-ban.

    “Amióta nyolc hónappal ezelőtt csatlakoztam a Young Living-hez, alkalmam volt megtapasztalni a Young Living csapat vállalkozói szellemét, és figyelemmel kísérhettem, hogy a vállalat nehéz időkben a céljainak elérésén dolgozik.” – mondta Joe Cannon , a Young Living elnöke. „A Young Living folyamatos növekedésben van, és örülök, hogy részese lehetek ennek a csapatnak. A mi hozzáállásunkkal kiemelkedő jövőnek nézünk elébe.”

    A Young Livingről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest