Az amerikai Fast Company üzleti magazin, ami a technológiára, az üzleti életre és a formatervezésre összpontosít, a Tupperware-t olyan vállalatként azonosította, amely többet tesz a világban, mint csupán termékeket értékesít vagy szolgáltatásokat nyújt, ezért feltették „A Márkák, amik számítanak” listára.
A listán szereplő márkák kulturális hatásuk, társadalmi elkötelezettségük, küldetésük és hiteles viselkedésük révén igazolták relevanciájukat.
A Tupperware az elmúlt évben stratégiai lépéseket tett a fontos környezeti és társadalmi kérdések felé, többek között:
- Az élelmiszer- és műanyaghulladék csökkentése olyan programokkal, amelyek célja az egyszer használatos műanyagokkal kapcsolatos fogyasztói magatartás megváltoztatása
- Az elsősegélynyújtók és az egészségügyi dolgozók támogatása
- Digitális eszközök alkalmazása a termékbemutató korszerűsítésére és az elérhetőség bővítésére
- Innovatív konyhai megoldások és amerikai szabadalom megszerzése egy olyan eszközre, amelyet a NASA zöldségtermesztésének elősegítésére terveztek a világűrben
„A Tupperware-nél mindig új utakat keresünk önmagunk, munkánk és a világnak kínált megoldásaink jobbá tételére” – mondta Miguel Fernandez, a Tupperware Brands elnök-vezérigazgatója. „Értékeinket tavaly igazán magas szintre emeltük – azt csináljuk, ami szeretünk, mindig fejlődünk, és csapatként sikeresek vagyunk –, és ezért nagyon büszke vagyok csapatainkra és elkötelezett értékesítési képviselőinkből álló hálózatunkra szerte a világon. Megtiszteltetés számunkra, hogy megkaptuk ezt az elismerést, mivel ez tükrözi a szebb jövő kialakítására irányuló célunkat, és remélhetőleg inspirációként szolgál minden érdekelt fél számára.”
A Tupperware cégről bővebben IDE KATTINTVA olvahatsz.