A PM-International AG történelme során először lépte túl a 2 milliárd dolláros éves forgalmat.

    A vállalat éves bevétele 2021-ben több mint 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és 2,35 milliárd dollár volt.

    „26 évnek kellett eltelnie, hogy a forgalmunk átlépje az 1 milliárdos határt, két évvel később pedig túlléptük a 2 milliárd dollárt” – mondta Rolf Sorg, a PM-International alapítója és vezérigazgatója. „Idén közelítünk a harmadik milliárdhoz. Célom, hogy 2023-ban a 30. évfordulónkon együtt ünnepeljük meg ezt.”

    Ezt a bravúrt jelentő rekordot a cég Kick-OFF Europe rendezvényén mutatták be, a forgalmazóknak szánt legújabb digitális eszközökkel és a saját TV-csatorna a PM TV elindításával együtt. A társaság 2022-ben bővítéseket tervez kilenc új piac megnyitásával, köztük szerepel Kína, Indonézia, Magyarország, Portugália, Kolumbia, valamint az afrikai kontinensen való terjeszkedésre és az amerikai infrastruktúrába való befektetésre számíthathatnak a partnerek.

    „A 2021-es évet történelmünk legsikeresebb pénzügyi évévé tettük” – mondta Patrick Bacher, a PM-International értékesítési igazgatója. „Most meg kell valósítanunk a motivációnkat és a 2022-re vonatkozó terveinket, hogy egy még sikeresebb pénzügyi év irányába tegyünk lépéseket!”

     

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest