A Herbalife Nutrition közzétette teljes 2022-es pénzügyi eredményeit, amely 5,2 milliárd dolláros árbevételről számolt be, ami 10,3%-os csökkenés 2021-hez képest.

    Az eladások növelésének lehetőségeire összpontosítva a vezetés fokozza a forgalmazókkal való személyes kapcsolattartást. 2023-ban a társaság már 170 személyes eseménynek ad otthont szerte a világon, amelyek megközelítőleg 175 ezer forgalmazót érnek el.

    A cégnél a növekedésre összpontosítanak, miközben a költségek csökkentése továbbra is prioritást élvez. A vállalat korábban bejelentett átalakítási programja várhatóan legalább 70 millió dollár éves megtakarítást fog eredményezni, mely megtakarításoknak körülbelül a fele 2023-ban, a fennmaradó rész pedig 2024-ben és azt követő időszakban realizálódik. A vállalat arra számít, hogy az átalakítási programban legalább 60 millió dollár adózás előtti egyszeri kiadást kell kifizetnie, hogy meg tudja valósítani ezeket a költségcsökkentő intézkedéseket.

    „Optimisták vagyunk a vezetést illetően, ezért aktívan ellenőrizzük a kiadásokat a haszonkulcsok kezelése, a nyereségesség maximalizálása és a mérlegünk biztosítása érdekében” – mondta Alex Amezquita, a Herbalife pénzügyi igazgatója. „Arra számítunk, hogy 2023-ban a szabad pénzügyi eszközöket a teljes adósságállomány csökkentésére tudjuk fordítani, mivel továbbra is azon dolgozunk, hogy elérjük a hosszú távú célunkat, amivel a bruttó adósság 3,0-szeresére növeli a korrigált EBITDA-t.”

    „A vállalat úgy döntött, hogy nem ad ki a teljes 2023-as évre vonatkozó előzetes tervet, a „gyorsan változó makrogazdasági hangulatra és háttérre, valamint a piac megnövekedett volatilitására” hivatkozva. Arra számítunk, hogy a személyes rendezvényeinken generált energia és elkötelezettség a mutatók javulását eredményezi 2023-ban” – mondta Michael O. Johnson, a Herbalife elnök-vezérigazgatója. „Mióta elvállaltam a vezérigazgatói szerepkört, forgalmazóinkkal olyan stratégiákat és célkitűzéseket dolgoztunk ki, amelyek célja a vállalat felfrissítése és vitalizálása annak érdekében, hogy visszatérjünk a növekedéshez.”

    A Herbalife-ról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest