A Herbalife a fogyasztói igények kielégítése részeként elkötelezte magát, hogy termékkínálatát bővítse és fejlessze az egészséges, aktív életmód népszerűsítése érdekében, ezért 2023 első negyedévében 106 termékváltozatot vezetett be a piacra.

    Ezeket a termékeket világszerte 95 piacon tette elérhetővé a cég. Újj ízek jelentek meg a legkeresettebb Formula 1 Meal Replacement Shake-hez, valamint olyan új termékek, mint a Herbalife China Youth Shake.

    Ezektól az újdonságoktól a Herbalife azt reméli, hogy ki tudja elégíteni a növekvő keresletet és az eltérő fogyasztói  vágyakat, miközben új utakat biztosít a független forgalmazók számára, hogy több ügyfelet érjenek el.

    „Mivel a fogyasztók világszerte holisztikusabban gondolkodnak az egészségükről, meg kell érteniük, hogy a táplálékkiegészítők milyen hatással lehetnek a táplálkozási egyensúlyhiányok megszüntetésére, valamint az általános közérzetük javításához szükséges viselkedésbeli változásokra” – mondta Dr. Kent Bradley, a Herbalife táplálkozási főosztályvezetője. „Tudományosan alátámasztott termékportfóliónk biztosítja a szükséges tápanyagokat egy sor táplálkozási probléma esetében, és ezzel segíti az embereket egy jobb élet vitelhez.”

    A Herbaliferól bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest