Natura & Co forgalma 5,3 milliárd dollár volt 2023-ban, ami 8,5%-os csökkenést jelent a 2022-es 6,9 milliárd dollárhoz képest.

    Az Avon még 2021-ben 7,2 milliárd dolláros forgalmat hozott létre világszinten, amiből mára 2 milliárd dollárt elveszített.

    A márka Beauty kategóriája enyhén (2,6%-kal csökkent az előző évhez képest) a negyedik negyedévben, míg a Home & Style meredekebb visszaesést tapasztalt. Az új termékek bevezetése az eredmény szempontjából előnyös volt. A vállalat kijelentette, hogy ez az eredmény megerősíti álláspontját, miszerint „a kevesebb, de jobb és határozottabb termékbevezetés a megfelelő hosszú távú stratégia a fenntartható bevétel- és jövedelmezőség alakulásához”.

    A Natura &Co több eszközét is eladta ebben az évben, köztük az Aesop és a The Body Shop márkákat, hogy latin-amerikai piaci lehetőségeire összpontosítson, és javítsa az Avon integrációját a csoportba.

    „2023 mérföldkőnek számít a Natura & Co számára, és fontos, jelentős előrelépések történtek a stratégiai, működési és pénzügyi, valamint mérlegfronton” – mondta Fábio Barbosa, a Natura &Co. csoport vezérigazgatója. „2023 sarkalatos fejezetet jelentett a vállalat történetében, megalapozva azokat az ambiciózus távlatokat, amelyeket 2024-ben szeretnénk elérni. A körülbelül 18 hónapja felállított stratégia pozitív eredményei biztatnak bennünket, de folytatnunk kell stratégiánk fejlesztését, mivel a haszonkulcs és a készpénz rövid távon továbbra is prioritások maradnak, megnyitva az utat a márkákba és technológiába történő további befektetések előtt. 2024 folyamán az erőforrások elosztása továbbra is a jövőbeli értékteremtés kritikus hajtóereje lesz, különös tekintettel a kulcsfontosságú növekedési piacokra és projektekre történő befektetésekre. Továbbra is ingadozásra számítunk, de nyereség javulásra számítunk az év folyamán, különösen Argentínában.”

    Az Avonról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest