2019. november 4-től Julie Garlikov lett a Vezető Marketing Igazgató (CMO) a New Age Beverage Corporation élén.
Julie Garlikov karrierjét a Procter and Gamble Company-nél kezdte, és növekvő felelősségvállalással vezetői szerepet töltött be a Johnson & Johnson, az Allergan, a PepsiCo és a Torani társaságoknál. Több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a marketing területén.
„Julie hihetetlen eredményei és a CPG márkák vezetésével kapcsolatos jelentős tapasztalata minden csatornán felbecsülhetetlen értékű eszköz lesz a vezető beosztású csapatunk számára” – kommentálta Brent Willis, a New Age vezérigazgatója. „Kevés olyan marketingszakember van, aki széleskörű tapasztalattal és betekintéssel rendelkezik, és gondolkodásuk folyamatosan azon jár, hogy hogyan lehet kapcsolatba lépni a fogyasztókkal az összes területen, és Julie egyike ezen kevés embernek. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy csatlakozik a csapathoz. ”
„Azért csatlakoztam a New Age-hez, mert ők ösztönözve és tanítva állnak a fogyasztókhoz, hogy elérjék az” egészséges életet”- mondta Garlikov. „Erős globális infrastruktúrát hoztak létre, és kiváló portfóliót fejlesztettek ki az egészséges italok, a CBD és más wellness termékek terén. Látom az életen át tartó elköteleződést, hogy ezeket a márkákat vezessük, innovációt adjunk a vállalat számára szerte a világon, és változást mutassunk az egészségesebb és jobb termékeket fogyasztók számára, mint amilyen Ön is, ezen dolgozunk. ”