A Jeunesse Global forgalm öt egymást követő évben lépte át az 1 milliárd dolláros forgalmat, ami 2019-ben 1,1 milliárd dolláros éves eladást jelentett.
„Ez egy rendkívüli év volt a társaságunk történetében, hiszen idén ünnepeltük fennállásunk 10. évfordulóját, és az ötödik egymást követő évben haladja meg az éves forgalmunk az 1 milliárd dollárt” – mondta Scott Lewis, a Jeunesse igazgatója. – „Hihetetlenül hálásak vagyunk a világ minden táján jelen lévő Jeunesse családunknak, akik lehetővé tették ezt a sikert és ezt a 10 évet, ezért minden eddiginél optimistábban látjuk az elkövetkező évtizedet és az azt követő éveket.”
A cég értékesítését számos új termék, program, promóció és díjnyertes marketing eszköz támogatta. 2019-ben a Jeunesse belépett a 10,34 milliárd dolláros funkcionális vízpiacra a MX2O ™ elindításával, amely vízzel kiegészített táplálékkiegészítés új szintje. Bevezetésre kerültek az E • VOK ™ prémium esszenciális olajkeverékek.
Az év legfontosabb eseményei között szerepelt a 2,4 millió dolláros jótékonysági rendezvény a nonprofit alapítványon a Jeunesse Kids ™ keresztül, valamint 147 vállalati, ügyvezetői és marketing díjjal tüntették ki a céget.