Az Avon együttműködik a Marine Toys for Tots programmal, amely új csomagolatlan játékokat gyűjt és ezeket a játékokat szétosztja a kevésbé szerencsés gyerekeknek az ünnepek alatt.
Ebben az évben az Avon vállalati szponzorként, több mint 60 ezer játékot adományozott a köztiszteletben álló jótékonysági szervezetnek. Az adomány összege 2,4 millió dollár, és sok gyermek számára örömet és reményt nyújt az ünnepek alatt.
„Örömmel tölt el minket, hogy a Toys for Tots partneri lehetünk és támogatjuk ezt a különleges programot, amely megkönnyíti a gyermekek nehéz helyzetét ezen az ünnepen” – mondta Paul Yi, az Avon vezérigazgatója. „Tudjuk, hogy a járvány sok családot érintett ebben az évben. Remélhetőleg az Avon adományai segítenek egy kicsit fényesebbé tenni az ünnepeket azok számára, akiknek a legnagyobb szükségük van rá. ”
„Nagyon szerencsések vagyunk, hogy az Avon partneri kapcsolatba lépet velünk ebben az évben” – mondta Ted Silvester nyugalmazott tengerész ezredes, a Tots Marine Toys Alapítvány marketingért és fejlesztésért felelős alelnöke. „Ez egy különösen nehéz év volt a játékok gyűjtése szempontjából, a több mint 800 közösségünkben a bevezetett kényszerű korlátozások közepette. Az Avon nagylelkű adománya lehetővé teszi számunkra, hogy reményt és karácsonyi varázslatot nyújtsunk több ezer kevésbé szerencsés gyermeknek, akiket egyébként elfelejtettek volna.
A jótékonyság az Avon alapvető küldetésének élén áll, hogy jótékony hatást gyakoroljon a világra. A Toots for Tots mellett az Avon folyamatos adományokat ad hosszú távú partnerének, a Feed the Children-nek, hogy több millió rászoruló családot támogasson. Az elmúlt 16 év során az Avon több mint 7,7 millió kilogram személyi ápoló- és szépségápolási terméket, ruházatot, cipőt és otthoni cikkeket ajánlott fel a rászorulók javára. Az Avon emellett több mint 800 millió dollárral járult hozzá az emlőrák kialakulásának a megelőzéséhez és a kutatáshoz, és nők millióit oktatta a mell egészségével kapcsolatban.
Az Avonról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.