2020-ban a közvetlen értékesítés területén összesen 30 vállalat növelte bevételeit több mint 100 millió dollárral, és legalább tízen több mint kétszeresére növelték az éves bevételeiket.
2020-ban a vállalatok legalább 80% -a növelte bevételét 2019-hez képest. Három magáncég, köztük a MONAT és a Scentsy (több mint kétszeresére növelték bevételeiket) több mint 400 millió dollárral növelték a bevételeiket. A nyilvános adatok alapján az eXp World Holdings és a Herbalife úgy tűnik, hogy több mint 400 millió dolláros növekedést mutatnak. Ezenkívül tíz vállalat rekord bevételt könyvelhet el éves szinten, miután rövid csökkenési időszakot tapasztalt.
Ezzel a növekedéssel a Transformation Capital úgy véli, hogy egy megújulás történik at társaságokban, valamint az egész iparágra kiterjedő bevételcsúcsok közvetlen értékesítési piac reneszánszára utalnak. Ezen eredmények alapján az előrejelzések szerint az amerikai piacon az árbevétel új rekordmagasságot fog elérni 2020-ban, könnyen felülmúlva a 2015-ben elért 36,12 milliárd dolláros eddigi csúcsértéket. Az előrejelzések szerint a bevételek növekedése éves szinten 7% -os lesz, a teljes bevétel várhatóan eléri a 37,7 milliárd dollárt.
Ezeket az előrejelzéseket a vállalatok pénzügyi teljesítményei is alátámasztják. A Transformation Capital Direct Selling Index (TDSI), az összes ameikai piacon forgalomban lévő, legalább 25 millió dolláros piaci kapitalizációval rendelkező közvetlen értékesítésű társaság piaci tőkével súlyozott indexe, ami 77,1% -kal emelkedett 2020 vége és december 31-e között. Ezt csak a Dow Jones ipari átlag (DJIA) 20,5% -os nyereségéhez hasonlítható.
A 2020-ban tapasztalt figyelemre méltó növekedéssel a Transformation Capital arra számított, hogy az árbevétel pozitív tendenciája folytatódik. Az iparág 2020-ban megmutatkozó pozitív trendjei várhatóan folytatódnak, és az elmúlt tíz hónapban felgyülemlett lendület biztosan pozitívan fogja befolyásolni 2021-et.
Forrás: DSN