A MyDailyChoice április 20-án elképesztő 12 millió dolláros napi rekord bevételt ért el a 420 promóció keretein belül a Nemzeti Kannabisz Napon.
A 420 promóció mindig hatalmas esemény az MyDailyChoice–nál amit a HempWorx márkájuknak, a CBD iparág piacvezető vállalatának köszönhetnek.
„Úgy gondoltuk, hogy a Nemzeti Kannabisz Naponnemzeti az eddigi legnagyobb forgalmunk lesz, de a saját elvárásainkat is felülmúlta ez a rekord. A partnereink olyan nagyszerű munkát végeztek, hogy arra szavak sincsennek, és büszkék vagyunk arra a sok új ügyfélre és új partnerre, akik csatlakoztak az MDC családunkba ”- mondja Josh Zwagil vezérigazgató.
Az idei BOGO valóban hatalmas volt, az összes HempWorx CBD tartalmú termékre egyet fizet kettőt kap akció volt, beleértve a tinktúrákat, a kozmetikai és testápolási termékeket és a kávét. Az promóció közepén az MDC úgy döntött, hogy a Mantra (illóolajok) és a Daily Spray (mikornizált hatóanyagtartalmú táplálékkiegészítő) márkákra is bevzeti az egyet fizett ketőtt kap kedvezményt, ami hatalmas izgalmat okozott a partnereknél és rakéta sebességgel lőtte tovább a napi forgalmat.
A MyDailyChoice kiemelkedő napi eredményei a következők voltak:
- Több mint 45 000+ új megrendelés
- Több mint 2000 új üzleti partner
- Több mint 6000 új fogysztó
- Több mint 1500 ember újra csatlakozott az MDC-hez
- Több mint 500+ rang előrelépés a karrier rendszerben
A MyDailyChoice cégről IDE KATTINTVA olvashatsz.