A Natura & Co forgalma 5,3 milliárd dollár volt 2023-ban, ami 8,5%-os csökkenést jelent a 2022-es 6,9 milliárd dollárhoz képest.
Az Avon még 2021-ben 7,2 milliárd dolláros forgalmat hozott létre világszinten, amiből mára 2 milliárd dollárt elveszített.
A márka Beauty kategóriája enyhén (2,6%-kal csökkent az előző évhez képest) a negyedik negyedévben, míg a Home & Style meredekebb visszaesést tapasztalt. Az új termékek bevezetése az eredmény szempontjából előnyös volt. A vállalat kijelentette, hogy ez az eredmény megerősíti álláspontját, miszerint „a kevesebb, de jobb és határozottabb termékbevezetés a megfelelő hosszú távú stratégia a fenntartható bevétel- és jövedelmezőség alakulásához”.
A Natura &Co több eszközét is eladta ebben az évben, köztük az Aesop és a The Body Shop márkákat, hogy latin-amerikai piaci lehetőségeire összpontosítson, és javítsa az Avon integrációját a csoportba.
„2023 mérföldkőnek számít a Natura & Co számára, és fontos, jelentős előrelépések történtek a stratégiai, működési és pénzügyi, valamint mérlegfronton” – mondta Fábio Barbosa, a Natura &Co. csoport vezérigazgatója. „2023 sarkalatos fejezetet jelentett a vállalat történetében, megalapozva azokat az ambiciózus távlatokat, amelyeket 2024-ben szeretnénk elérni. A körülbelül 18 hónapja felállított stratégia pozitív eredményei biztatnak bennünket, de folytatnunk kell stratégiánk fejlesztését, mivel a haszonkulcs és a készpénz rövid távon továbbra is prioritások maradnak, megnyitva az utat a márkákba és technológiába történő további befektetések előtt. 2024 folyamán az erőforrások elosztása továbbra is a jövőbeli értékteremtés kritikus hajtóereje lesz, különös tekintettel a kulcsfontosságú növekedési piacokra és projektekre történő befektetésekre. Továbbra is ingadozásra számítunk, de nyereség javulásra számítunk az év folyamán, különösen Argentínában.”
Az Avonról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.