A NuSkin 2023-as Társadalmi Hatásról és Fenntarthatóságról szóló jelentése megmutatta a vállalat előrelépéseit a pozitív környezeti és társadalmi hatások előtérbe helyezése terén.
A NuSkin jótékonysági szervezete, a Nu Skin Force for Good Foundation központi szerepet játszott ezekben a kezdeményezésekben, világszerte támogatta a gyermekeket, és eddig több mint 1,4 millió hektárnyi természetes élőhely megőrzését segítette elő.
2023-ban a vállalat néhány nagy hatású ESG-kezdeményezése a következők voltak:
- Több mint 6,8 millió dollár adományozása olyan globális projekteknek, amelyek támogatják a természetvédelmi erőfeszítéseket és a gyermekeket.
- Több mint 600 életmentő szívműtét támogatása a Greater China és a Southeast Asia gyermekszívalapokon keresztül.
- 4000 önkéntes mozgósítása globális szolgáltatási projektekhez.
- 33 millió étkezési adomány gyermekeknek 12+ országban a Nourish the Children programon keresztül.
- A műanyag- és papírfelhasználás 40 tonnával, illetve 12,5 tonnával történő csökkentése környezetvédelmi kezdeményezésekkel.
- A testápoló termékekben lévő pálmaösszetevők 100%-ának elérése az RSPO-forrásból.
- A környezetbarát sanghaji gyártóüzem megnyitása intelligens rendszerekkel és zöld építési szabványokkal.
„A NuSkin arra az erős örökségre épült, hogy globálisan jobbító erőt képvisel, és ma ez a cél fontosabb, mint valaha” – mondta Ryan Napierski, a Nu Skin elnök-vezérigazgatója. „Miközben ünnepeljük tavalyi eredményeinket, és büszkék vagyunk az elért eredményekre, tisztában vagyunk azzal, hogy még mindig van tennivalónk, ezért erőfeszítéseinket tovább kívánjuk fokozni, és továbbra is segítséget nyújtani a rászorulóknak. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a jobbító erőt képviseljük, és biztosítjuk, hogy a Nu Skin öröksége ne csak a vállalkozók megerősítéséről szóljon, hanem a gyermekek megsegítéséről és egy jobb bolygó meghagyásáról is a jövő generációi számára.”
A NuSkin-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.