A Morinai Holdings Inc. (Morinda), a világ vezető noni értékesítő vállalata, bejelentette egyesülését a Denver-i székhelyű New Age Beverages Corporation (New Age) vállalattal. 

    A noni termékeiről híres Morinda vállalatot eladták 85 millió dollárért, amely 75 millió dollár készpénzből és 10 millió dolláros részvénycsomagból áll, mivel a New Age nyilvánosan jelen van a NASDAQ-n (NBEV)..

    Az ügylet pénzbeli ellenértéke a New Age jelenlegi készpénzállományából származik. A tranzakció várhatóan december végén zárul.

    A világ leggyorsabban növekvő egészséges italgyártó vállalataként a New Age a világ egyik legizgalmasabb márkájának tulajdonosa lett, és kulcsfontosságú szabadalmakkal rendelkezik az egészséges italok területén.

    A Morinda legfontosabb terméke a Tahitian Noni Juice több mint 20 éve érhető el az emberek számára. A Tahitian Noni lesz az elsődleges márka ebben az új egyesült vállalatban a TeMana mellett.

    A két nagy cég egyesülése révén a Morinda és a New Age képes a világ legnagyobb egészséges italgyártó vállalatává válni.

    „A két nagy vállalat kombinációja fantasztikus hír az ügyfelek, az alkalmazottak és a részvényesek számára” – mondta Kelly Olsen, kereskedelmi vezérigazgató.

    „Ez az egyesülés óriási lehetőség és energiát teremt a Morinda számára 1996-os alapítása óta.”

    A Morinda vállalat neve változatlan marad, mint minden márka, termék, üzleti csatorna és a forgalmazói kompenzációs struktúra. Kerry Asay többé nem lesz Morinda vezérigazgatója, de ő és Stephen Story továbbra is a Morinda alapítói maradnak, és az Olsen lesz a Morinda és a New Age kereskedelmi vezetője.

    Brent Willis, a New Age Beverages Corporation jelenlegi vezérigazgatója vállalja az egyesült vállalat vezérigazgatói pozícióját. Jelentős vezetői tapasztalattal rendelkezik, köztük a Kraft Foods, az ABInBev és a Coca-Cola elnöke volt.

    „Ez az egyesülés kiváló mind a Morinda, mind a New Age számára” – mondta Willis.

    „A Morinda hozzáadja a hálózatához a New Age egészséges és funkcionális italok portfólióját, hogy további növekedést tudjon elérni a Tahitian Noni mellett. A New Age jelentős mértéket és infrastruktúrát biztosít a növekedés felgyorsításához. Izgalmas vezetni ezt a céget, amely 2 millió dollárról több mint 300 millió dollárra két és fél éve alatt növekedett. Még mindig úgy érezzük, mintha csak ma kezdtünk volna, és örömmel veszünk részt a Morinda munkatársaival szerte a világon, hogy megépítsük a világ vezető, egészséges italgyártó vállalatait. „

    Morindát továbbra is a jobb életre irányuló missziója vezérli, hogy mindenki számára biztosítja a világon a három legfontosabb dolgot: jobb egészség, jobb megjelenés és pénzügyi szabadság. A Morinda és a New Age most erősebb, mint valaha, és az új vállalkozás készen áll arra, hogy a világ legnagyobb egészséges italgyártója legyen a Tahitian Noni vezetésével.

    A Morinda-ról

    1996-ban a Morinda elkezdte a noni iparágat a Tahitian Noni Juice bemutatásával és ezzel belépett a több milliárd dollárost piacra gyakorlatilag egyik napról a másikra. A Morinda Holdings egy 1996-ban alapított Utah-i  cég, amely több mint 60 országban működik világszerte, valamint gyártási tevékenységet végez Tahitiban, Németországban, Japánban, az Egyesült Államokban és Kínában. 

    Világszerte több mint 160.000 független forgalmazóval rendelkeznek. Üzleti tevékenységének több mint 70% -át Japán, Kína, Korea, Tajvan és Indonézia kulcsfontosságú ázsiai-csendes-óceáni piacain hozták létre.

    A Morinda jelnleg a 64. helyen áll a világranglistán forgalom szempontjából éves szinten 410 millió dolláros bevétellel. Magyarországon a 380 millió forintos éves forgalmmal a 16. helyen szerepelnek az MLM cégek listáján.

     

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest