A NuSkin Enterprises (NUS) részvény árfolyama folyamatos csökkenésen ment keresztül az elmúlt hat hónapban és az iparági csökkenéshez képest is alul teljesített.

    A NuSkin az értékének a 23,2% -át vesztette el az elmúlt időszakban, ami az iparági 14,7% -os csökkenéssel összehasonlítva is jelentős értékvesztés. Ez annak tulajdonítható, hogy a bruttó árrés 2018 harmadik negyedévében körülbelül 190 bázisponttal (bps) esett vissza. A bruttó árrés mintegy 180 bázispontot esett és 140 bázispontot csökkent 2018. második és első negyedévében. A bruttó fedezeti szintek ilyen tartós csökkenése jelentős fenyegetést jelent a vállalat általános nyereségességére. Ezen túlmenően a devizaárfolyam-ingadozások negatív hatásai a harmadik negyedévben károsították a vállalatot.

    Valójában a 2018-as részvényenkénti nyereség mostanra 3,48–5,55 dollárra becsülhető, szemben az előző 3,50–3,65 dolláros értékkel.

    A történet fényesebb oldala

    Az aggodalmak ellenére azt várjuk, hogy a NuSkin hatékony stratégiája gondoskodik a nyugalomról és ez támogatja a részvényt 2019-ben. Ehhez a célhoz a NuSkin hatalmas értékesítői hálózata és vásárlói bázisa hozzá tud járulni. Megjegyezzük, hogy a cég legfelső rétegének nagyon jót tesz az értékesítési vezetők folyamatos növekedése. 2018 harmadik negyedévében az értékesítési vezetők létszáma mintegy 14% -kal növekedett. Ezt megelőzően a 2018 második és első negyedév 21% -os, illetve 16% -os emelkedéssel zárt, illetve 2017. negyedik negyedévi 33% -os javulást mutatott.

    A vállalat arra törekszik, hogy a továbbfejlesztett képzési és technológiai fejlesztések révén növelje az értékesítési vezetők létszámát. A NuSkin azon dolgozik, hogy bővítse az értékesítési kompenzációs tervét, növelje a sebességét a különböző nemzeteken keresztül. A menedzsment elvárja, hogy a sebesség növekedés a jövőben jelentős mozgatórugó legyen a vállalat üzleti tevékenységének bővítésében.

    Továbbá a NuSkin erős ügyfélkörrel büszkélkedhet, amely növeli az értékesítési vezetők növekedését. A vállalat ügyfélköre a harmadik negyedévben mintegy 9%-kal nőtt. Ez 2018 második és első negyedévében 8% és 7% volt. Ezen túlmenően a vállalat erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy jól megtervezett termékprogramok és fejlett technológia révén piaci részesedést szerezzen.

    Mindannyian azt várjuk, hogy a vállalat növekedése megágyaz a tőzsdei árfolyamnak 2019-ben.


    Forrás

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest