A Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) bejelentette a 2019-es pénzügyi eredményét, ami szerint az árbevétel 2,42 milliárd dollár volt az évben, ami 10% -kal alacsonyabb a 2018-ban elért 2,68 milliárd dollárnál.

Területileg a 2019-es bevétel a következő képen alakult:

  • Kína 18% csökkent
  • Dél-Korea, 12% csökkent
  • Hongkong / Tajvan 11% csökkent
  • Amerika / Csendes-óceán 9% csökkent
  • Európa 8% csökkent
  • Délkelet-Ázsia 5% csökkent
  • Japán 2% növekedett

“2020-ban az értékesítési vezetők kiépítésére koncentrálunk azáltal, hogy kihasználjuk technológiai fejlesztéseinket és erőteljes termékbevezetést hajtunk végre” – mondta Wood. „Mint mindig, a globális Nu Skin családunk minden tagjának egészsége és biztonsága a legfontosabb prioritásunk. A közelmúltbeli koronavírus-kitörés után ideiglenes lépéseket tettünk minden személyes találkozóval  és ügyfelekkel kapcsolatban Kínában. ”

 

“Egy éves előrejelzésünk szerint a kínai piacon az eladások 20-25% -kal csökkennek, és 1-2% -os negatív devizahatás lesz” – mondta Mark Lawrence, a pénzügyi vezérigazgató. “Jelenleg arra számítunk, hogy az üzleti élet visszatér a növekedésbe 2020 negyedik negyedévében, egy új szépségápolási eszköz bevezetése által.”

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest