A Zinzino októberben indítja el a hongkongi piacot és teszi elérhetővé a táplálék-kiegészítő termékcsaládját az ottani emberek számára is.
A gyümölcslé-bároktól a veganizmusig és a Barre-stúdiókon át a hulladékmentes gazdálkodásig Hongkong már az egészség és a jólét globális központjává alakul át – és a hongkongiak szívesen fizetnek az ilyen típusú szolgáltatásokért.
„Az emberek 95% -ának nincs egészséges arányban az Omega-6:3 egyensúlya, és erről nem is tud. Ez számos egészségügyi problémát okozhat a szervezetben. Örömmel mutatjuk be innovatív termékeinket és üzleti lehetőségeinket a fogyasztók számára Hongkongban – egy olyan városban, amelyben a lakosság tiszteli azt, aki az egészséget és a figyelmes életmódot helyezi előtérbe. Úgy gondoljuk, hogy ez a tökéletes alkalom a Zinzino bevezetésére Hongkongba.”” – mondta Dag Bergheim Pettersen a Zinzino vezérigazgatója.
Az élvonalba tartozó termékek régióban történő kiszállítása kulcsfontosságú a Zinzino részére, ezért megnyitják ázsiai központjukat a hongkongi Peking Road Tsim Sha Tsui 1. címen.
Robert Horkings lesz az ázsiai és csendes-óceáni térség operatív igazgatója. Robert Horkings a 90-es évek vége óta foglalkozik hálózati marketinggel. 2016-ban Ausztráliában egy globális egészség- és wellnessmárkának indította el a céges működését, több mint 20 000 forgalmazóval és ügyféllel. A hálózati marketingben eltöltött 20 éve előtt Robert Horkings az IBM sikeres vállalatvezetője volt.
Peter Lam fogja az új hongkongi irodában irányítani a napi műveleteket és az új üzlet fejlesztését, aki szintén lelkesen várja a Zinzino bevezetését a régióba.
„Hálás vagyok, hogy csatlakozni tudtam a Zinzino-hoz, és bemutathatom ezeket a rendkívüli termékeket és az üzleti lehetőséget a hongkongiaknak. A Zinzino nagy múltra visszatekintő kultúrával, csodálatos termékekkel és remek üzleti modellel rendelkező vállalat. Nagyon büszke vagyok arra, hogy tagja lehetek ennek a szervezetnek. ” – mondta Peter Lam.
További információ a Zinzinóval kapcsolatban IDE KATTINTVA érhető el.