HÍREK
A WorldVentures csődvédelmet kért maga ellen
A WorldVentures ™ csődvédelmet nyújtott be az Egyesült Államokban maga ellen a texas-i csődbíróságon, mert fizetésképtelenné vált a cég az elmúlt hónapok alatt. A WorldVentures a bírósághoz benyújtott kérelmében arra törekszik, hogy a továbbiakban is képes legyen...
A TikTok betiltotta a piramis és network marketing tartalmakat
A TikTok frissítette közösségi irányelveit, melyben betiltotta a többszintű marketingcégeket (Network Marketing, MLM) népszerűsítő tartalmakat. A cég arra kéri a felhasználókat, hogy ne tegyenek közzé és ne osszanak meg olyan tartalmat, amely "Ponzi-t, többszintű...
A Kyäni új elnököt nevezett ki a cég élére
A Kyäni Katy Holt-Larsent nevezte ki új vállalatelnöknek, aki több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a közvetlen értékesítés területén, különös hangsúlyt fektetve a termékfejlesztésre, az ügyfélélményre és az üzleti stratégia végrehajtására. "Örömmel látom,...
A PM-International több mint 1 millió eurót adományoz a World Vision számára
2021-ben a PM-International 1,08 millió eurót adományoz a World Vision számára és így az együttműködés már 17 éven keresztül tart. Ennek köszönhetően 3000 gyermeket, valamint családjaikat és közösségeiket taámogatja világszerte a cég. "Büszkék és hálásak vagyunk,...
A vég kezdete? Johan Stael von Holstein elhagyta a CROWD1 fedélzetét.
A CROWD1 vezérigazgatója Johan Stael von Holstein november 23-tól egészségügyi okokra hivatkozva lemondott a cégben betöltött pozíciójáról, helyére Johan Westerdahl a korábbi kereskedelmi igazgató lett kinevezve. A hirtelen bejelentést hetekkel később Mattias Tönnheim...
A NuSkin új mérföldkövet ért el a 700 millió étel adománnyal
Nourish the Children (NTC) keretein belül a Nu Skin 2002 óta több mint 700 millió ételt vásárolt és adományozott alultáplált gyermekeknek a világ több mint 50 országában. A Tápláld a Gyermekeket (NTC) kezdeményezés lehetővé teszi a Nu Skin vezetőinek, ügyfeleinek és...
Megjelent a doTERRA Social közösségi platformokat támogató alkalmazása
A doTERRA bemutatta a Social alkalmazását, amivel egyszerűen oszthatunk meg tartalmakat a közösségi oldalainkon. Amikor egy vállalat és képviselői összefognak, az mindig mindenki számára előnyös lesz. Ez a fajta megközelítés arra ösztönzi a vállalatot, hogy...
A MyDailyChoice elindítja a mexikói piacot
A CBD piacvezető MyDailyChoice bejelentette, hogy a következő piacnyitása Mexikóban lesz, ahol a termékek széles skálája lesz elérhető rögtön az indulás pillanatában. A vállalat jelenleg egy 90 napos tervel indul az új piacon, amely fokozatosan növeli helyi...
A Herbalife CBD tartalmú termékeket mutatott be
A Herbalife Nutrition nemrég mutatta be az Enrichualt névre keresztelt termék portfólióját, amivel a vállalat belép a gyorsan növekvő CBD tartalmú piacra. A Brightfield Group előrejelzése szerint ezen a területen az Egyesült Államokban az értékesítések 2023-ra elérik...
Az New Avon több mint 60 ezer játékot adományoz a rászoruló gyermekeknek
Az Avon együttműködik a Marine Toys for Tots programmal, amely új csomagolatlan játékokat gyűjt és ezeket a játékokat szétosztja a kevésbé szerencsés gyerekeknek az ünnepek alatt. Ebben az évben az Avon vállalati szponzorként, több mint 60 ezer játékot adományozott a...
A Kannaway belép a CBN piacra
A Medical Marijuana leányvállalata, a Kannaway ® két új CBN izolátumtermék kiadásával hivatalosan belépett az amerikai kannabinol (CBN) piacra. A kannabinol (CBN) nem tévesztendő össze a már most népszerű kannabidiollal (CBD), hiszen a CBN egy másik nem pszichoaktív...
A PM-International Online tartotta meg az első Amerikai Kongresszusát
A PM-International a disztribúciós partnerek elkötelezettségét emelte ki az organikus növekedés kulcsaként az elsőnek megtartott Americas Congress Online alatt. A PM-International eddigi történelmének legnagyobb eseménye volt Amerikában, több ezer résztvevővel, amit...
A Piramiskirályok leleplezése – A Crowd1 átverés – BBC dokumentumfilm
"A Piramiskirályok leleplezése - A Crowd1 átverés Afrikát célozza meg" címmel jelent meg a BBC Africa Eye dokumentumfilje, ami több hónapos oknyomozói munka eredményét összegzi közel egy órában. A legjobb csalások mindig álruhában vannak. A Crowd1 pedig az egyik...
A Farmasi Amerika 25 millió dolláros központot épít Miamiban
A Farmasi elkötelezte magát az észak-amerikai növekedés mellett ezért 25 millió dolláros beruházéssal egy csúcstechnológiájú disztribúciós központot épít Miamiban, Floridában. Az új központ Észak-Amerika egyik technikailag legfejlettebb disztribúciós létesítménye lesz...
A Kannaway új termékcsaládja Evolve néven jelenik meg
A Kannaway ® új Evolve termékcsaládot indított el, amelynek célja az egészség- és fitneszprogramok, valamint az egészséges életmód támogatása. A fitnesz- és táplálkozási szakértő, Dan Miller vezetésével a Kannaway's Evolve egy teljes fitnesz- és táplálkozási program,...
A NuSkin-es Ryan Napierski lett a WFDSA érdekképviseleti bizottságának elnöke
A Nu Skin elnökét, Ryan Napierskit nevezték ki a Közvetlen Értékesítők Világszövetségének (WFDSA) érdekképviseleti bizottságának elnökévé. "Várakozásunk szerint profitálhatunk Ryan vezetői képességéből, az olyan innovatív stratégiák és programok kidolgozása miatt,...
2020-ban a Young Living egy Stevie díjat nyert
A Young Living Marketing Alelnöke, Lyndi Smith bronz Stevie ®- díjat nyert a 2020-as díjátadón, a Woman of the Year reklám, marketing és PR kategóriában. Közel 20 éve a Young Livingnél dolgozó Lyndi Smith felügyeli a vállalat globális márkáját és marketing...
HempMate – A Jó Barát Melletted
A svájci HempMate cég szeretné a CBD-t ismertebbé és társadalmilag elfogadhatóbbá tenni, és segíteni, hogy az emberek aktív, egészséges és fenntartható életmódot folytassanak. Hozz ki többet a napodból Olyan időben élünk, amelyben a mindennapjainkat a tennivalók...
MNB figyelmeztetés a CROWD1 esetében
A Magyar Nemzeti Bank Piacfelügyelete figyelmeztetést adott ki a Crowd1/Crowd Technology SL/2020 Crowd1 Network Ltd. cégekre. Az MNB hivatalos közleménye a Crowd1/Crowd Technology SL/2020 Crowd1 Network Ltd. cégekről: “Tekintettel arra, hogy a hivatkozott társaság az...
A Kannaway négy Stevie-díjat kapott a 2020-as díjátadón
A Kannaway a 17. alkalommal megrendezett Annual International Business Awards-on négy Stevie-díjat vihetett haza, a 3800 jelölt közül. A díjak a következőek voltak: A Medical Marijuana vállalat vezérigazgatóját Dr. Stuart Titust Arany Stevie®-díjjal tüntették ki Az Év...
A Zinzino megnyitja Hongkongot
A Zinzino októberben indítja el a hongkongi piacot és teszi elérhetővé a táplálék-kiegészítő termékcsaládját az ottani emberek számára is. A gyümölcslé-bároktól a veganizmusig és a Barre-stúdiókon át a hulladékmentes gazdálkodásig Hongkong már az egészség és a jólét...
Sinan Tuna-t nevezték ki az Észak-Amerika Farmasi vezérigazgatójává
A Farmasi bejelentette, hogy azonnali hatállyal Sinan Tuna az Észak-Amerikai régió vezérigazgatója, ahová az Egyesült Államok, Mexikó, Kanada és Puerto Rico területei tartoznak. Ő lesz felelős a növekedés ösztönzéséért és az üzemeltetési hatékonyság biztosításáért....
A NuSkin a hulladékmentes működésre összpontosít
A NuSkin új iránymutatást jelentett be a utah-i klímahéten, amiben bejelentette, hogy a teljes hulladékmentes működésre összpontosít és az első lépésben 30 százalékkal csökkenti a létrejövő hulladékát a központjában. A vállalat elkötelezte magát, hogy az összes...
A 12. Network Marketing Mesterelme Nap a ÉLŐBEN nézhető
A 12. Network Marketing Mesterelme Nap a következő közvetlen linken nézhető élőben. 12. Network Marketing Mesterelme Nap https://youtu.be/7tGo8HgRCYQ A RENDEZVÉNY RÉSZLETES IDŐBEOSZTÁSA 10:00 Megnyitó – Mátrai Szilárd 10:05 – 10:55 Hogyan rakd egymásra a céljaidat a...
12. Network Marketing Mesterelme Nap
A Network Marketing Mesterelme Nap eddig tizenegy alkalommal került élőben megrendezésre, ami idén tizenkettedik alkalommal INGYENES virtuális rendezvény formájában lesz megtartva. 2006 óta üzletépítők százai gyűlnek össze rendszeresen különbözőNetwork Marketing, MLM...
A doTERRA virtuális konferenciája 81 ezer embert vonzott 133 országból
A doTERRA történetében a biztonságot szem előtt tartva először tartottak virtuális konferenciát, amelyre 81 ezer ember regisztrált 133 országból. A Pursue 2020 doTERRA Global Connection a legmodernebb technológiával és kreatív hozzáállással került megrendezésre, hogy...
A Jeunesse virtuális eseménye 65 ezer nézőt vonzott
Szeptember 10-13 között tartották a Jeunesse EXPO 2020 Vision virtuális rendezvényét, amit 160 országból 65 ezer ember nézett meg és az élő közvetítést 20 nyelvre fordították. A rendezvénynek a Hard Rock LIVE adott otthont a Universal Orlando Resort belsejében. Ez egy...
A MyDailyChoice Manifest Virtuális Rendezvényén 25 ezer ember vett részt
A MyDailyChoice szeptember 18-án és 19-én tartott kongresszusa, nagy sikert aratott és a 4. évben, több mint 25 ezer résztvevő volt kíváncsi rá. Ezen a virtuális rendezvényen pénzbeli ajándékokat, üzleti elismeréseket, új termék bevezetéseket, új marketing videókat,...
A Young Living 292 ezer dollár adományt gyűjtött az illóolajok napján
A Young Living az idei International Essential Oils Day-en jelentette be, hogy a július 11-én létrejövő globális értékesítés 5 százalékát felajánlja alapítványának, ami összesen 292 ezer dollár adományt jelent. A pénz a Young Living Akadémiát támogatja Ecuador-ban,...
A NuSkin humanitárius programja a helyi közösségeket segíti
A NuSkin a Force for Good Day keretein belül az alkalmazottak és értékesítési vezetők szerte a világon a helyi közösségeknek segítenek, mivel a COVID-19 megnövelte a globális humanitárius szükségleteket. Idén a Nu Skin központjában az alkalmazottak és családtagjaik...