MLM Hírek

    A 4Life elindul Magyarországon

    A 4Life elindul Magyarországon

    A 4Life, a Network Marketing iparág kiemelkedő cége, forgalmuk elérte a 341 millió dollárt 2022-ben. 1998-ban az alapítók, David és Bianca Lisonbee útnak indították a 4Life Transfer Factor ™ termékeket a világba. A hagyományos étrend-kiegészítőkkel ellentétben a 4Life...

    Stanka Šeminská | Mary Kay

    Stanka Šeminská | Mary Kay

    Stanka Šeminská – Független Senior National Sales Director a Mary Kay vállalatnál Stanka 21 éve ismeri a Mary Kay vállalatot és építi az üzletet, ahol az egyik legnagyobb vezetővé vált. Szlovákiában lakik és gőzerővel dolgozik a magyarországi piacnyitáson. Ennek...

    Szilágyi Gergely | 4Life

    Szilágyi Gergely | 4Life

    Szilágyi Gergely - 4Life Affiliate 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az értékesítés és a vezetés területén. Volt számítástechnikai szaküzlet vezetője, épített föl saját vállalkozást, több tízezer fős nemzetközi MLM hálózatot, és sikerre vitt tartalmi...

    Az LR Group forgalma 2,6%-al növekedett 2023-ban

    Az LR Group forgalma 2,6%-al növekedett 2023-ban

    Az LR Global Holding GmbH közzétette a 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit, ami szerint forgalmuk elérte a 302 millió USD-t, ami 2,6%-os növekedést jelent 2022-hez képest. „A 2023-as pénzügyi év bevételeinek növekedése tükrözi a partnereink karrierfejlesztését...

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2023-ban

    A NuSkin forgalma 12%-al csökkent 2023-ban

    A Nu Skin 2023-as bevétele 12%-kal 1,97 milliárd dollárra csökkent és hosszú évek óta először nem éri el a 2 milliárd dollárt. 2017-ben még 2,2 milliárd dolláron álltak, hogy azután elérjék a 2,69 milliárdos csúcsúkat 2021-ben. Az azóta eltelt időben a forgalom...

    A Herbalife új növényi alapú termékcsaládot mutat be

    A Herbalife új növényi alapú termékcsaládot mutat be

    A Herbalife új növényi alapú termékcsaládja debütált, amely USDA organikus tanúsítvánnyal rendelkezik, és szóját vagy tejterméket nem tartalmaz. A termékek GMO-mentesek, kóser igazolással rendelkeznek és nem tartalmaznak mesterséges édesítőszert vagy aromát. Jelenleg...

    NBA-csapatok használják a dōTERRA termékeit

    NBA-csapatok használják a dōTERRA termékeit

    Az Orlando Magic és a Philadelphia 76ers NBA-csapatok edzői szerint a dōTERRA termékei szerves részét képezik a sportolóik számára tervezett wellness-rutinokban. „Öt éve minden nap használom a dōTERRA termékeket a sportolóimmal” – mondta Doris Martel, a Philadelphia...

    2022-es MLM cégek magyarországi forgalmi adatai

    2022-es MLM cégek magyarországi forgalmi adatai

    A Magyarországon adózó MLM cégek forgalmi adatai elkezdtek nyilvánosak lenni az aóbevallásokból, amit az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs oldalán érhetünk el. Ezek alapján az adatok alapján készítettük el a listának, amiben csak a belföldi nettó értékesítés...

    A Prüvit nem fizeti ki a TOP forgalmazóját

    A Prüvit nem fizeti ki a TOP forgalmazóját

    A Magyarországon Keto termékeiről ismert Prüvit előzetes értesítés nélkül felfüggesztette a Michael Rutherford TOP forgalmazójának a jutalékát, aki ezek után beperelte a céget. Michael Rutherford több mint 8 éve a Prüvit forgalmazója és kb 60 ezer és 80 ezer dollár a...

    A KaratBars csaló Harald Seiz újabb átverése

    A KaratBars csaló Harald Seiz újabb átverése

    A német állampolgárságú Harald Seiz az MLM-iparban leginkább arról ismert, hogy rengeteg embert vert át a Karatbars International révén. A Karatbars International 2011-ben indult arany sémájú piramisjátékként. A Karatbars International befektetőinek hónapokig tartó...

    Rudy Revak Életműdíjat kapott

    Rudy Revak Életműdíjat kapott

    Rudy Revak a példamutatás és az amerikai álom megvalósításának az élő legendája. DSN Életműdíj A DSN Életműdíjat nem osztják ki évente. A közvetlen értékesítés igazi legendáinak van fenntartva – azoknak a példamutató titánoknak, akik évtizedeken keresztül formálták az...

    A dōTerra új Mineral Sun Care termékcsaládot mutatott be

    A dōTerra új Mineral Sun Care termékcsaládot mutatott be

    A „Nemzetközi Fényvédő Nap” alkalmából a dōTERRA bejelentette új, átfogó fényvédő termékcsaládját. A dōTERRA teljes rendszere több SPF formátumot és napozás utáni nyugtató spray-t tartalmaz. A márka fényvédői ásványi alapúak, így nem szívódnak fel a bőrbe. „A...

    Az Instantly Ageless mostantól elérhető a MyDailyChoice piacterén

    Az Instantly Ageless mostantól elérhető a MyDailyChoice piacterén

    A MyDailyChoice örömmel jelenti be, hogy mostantól elérhető piacterén a legújabb termékcsalád, amit Instantly Ageless-nek hívnak. Ez a csodálatos márka egy forradalmian új öregedésgátló formula, amely hűséges vásárlók százezreire tett szert az elmúlt években, akik...

    A MyDailyChoice elindítja saját piacterét

    A MyDailyChoice elindítja saját piacterét

    A MyDailyChoice büszkén jelenti be új piacterének elindítását, amely egyedülálló vásárlási élményt kínál a forgalmazóknak és az ügyfelek számára. Amikor 2014-ben megalapították a MyDailyChoice-ot, a vízió az volt, hogy egy márkák házát hozzunk létre, így a forgalmazók...

    Mosaic Alpha áttekintés

    Mosaic Alpha áttekintés

    Az elmúlt hónapokban több megkeresést kaptam a Mosaic Alpha projektel kapcsolatban, hogy "Mi a véleményem róla?", "Fektessek be, mert ez a következő nagy durranás" és hasonlóak.  Előjáróban annyit, hogy 100% kockázatú terméknek gondolom, ami több sebből vérzik. Azt...

    A dōTERRA fennállásának 15. évfordulóját ünnepli

    A dōTERRA fennállásának 15. évfordulóját ünnepli

    A dōTERRA fennállásának 15. évfordulóját a fenntarthatóság, a termékbeszerzés, a felhatalmazást növelő kezdeményezések és az innováció terén elért előrelépések mentén ünnepelte. A legrangosabb forgalmazók ajándékba kapták a vállalat Rose Duet illóolajkészletét,...

    Az LR Group első negyedéves forgalma 5%-al növekedett

    Az LR Group első negyedéves forgalma 5%-al növekedett

    Az LR Global Holding, az LR Health & Beauty anyavállalata  5%-os árbevétel növekedést ért el 2023 első negyedévében. Ez a pozitív növekedési pálya a vállalat stratégiai átrendeződésének eredménye, ami 2022 nyarán kezdődött el. Ezzel az új lendülettel a cég...

    A NuSkin első negyedéves forgalma 21%-al csökkent

    A NuSkin első negyedéves forgalma 21%-al csökkent

    A Nu Skin 2023 első negyedévében 481,5 millió dollár bevételt ért el, ami 21%-os csökkenés az előző év azonos negyedévében elért 604,9 millió dollárhoz képest. Az ügyfelek száma 18%-kal csökkent 2022 első negyedévéhez képest, jelenleg 1 083 536 tagra. A 2023-as teljes...

    A Herbalife első negyedéves forgalma 6%-al csökkent

    A Herbalife első negyedéves forgalma 6%-al csökkent

    A Herbalife közzétette 2023 első negyedéves pénzügyi eredményét, amiben 1,3 milliárd dolláros első negyedéves nettó árbevétel szerepel. Ez 6,3%-os csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest. A vállalat több mint 700 eseményt tartott az elmúlt 12 hónapban,...

    Az Oriflame eladja az orosz gyártó üzemét

    Az Oriflame eladja az orosz gyártó üzemét

    Az Oriflame az oroszországi eszközeinek korábban bejelentett stratégiai felülvizsgálatának részeként úgy döntött, hogy megválik az országban működő gyártó üzemétől. A cég már aláírt egy kötelező érvényű megállapodást az Arnest Management LLC-vel (Arnest), amely...

    CILI By Design elindult Magyarországon

    CILI By Design elindult Magyarországon

    A CILI By Design 2019-ben alapította Brad és Marcia Hager. Mindenki megérdemli a lehetőséget a bőségre az életben. A CILI világszerte azon dolgozik , hogy az élet minden területéről érkező embereket olyan eszközökkel láthassa el, amelyek segítségével megvalósíthatják...

    A Herbalife 106 új terméket vezet be a piacra

    A Herbalife 106 új terméket vezet be a piacra

    A Herbalife a fogyasztói igények kielégítése részeként elkötelezte magát, hogy termékkínálatát bővítse és fejlessze az egészséges, aktív életmód népszerűsítése érdekében, ezért 2023 első negyedévében 106 termékváltozatot vezetett be a piacra. Ezeket a termékeket...

    A doTERRA nyerte Utah állam legjobbjának járó díját

    A doTERRA nyerte Utah állam legjobbjának járó díját

    A doTERRA egymást követő kilenc évben nyerte el Utah állam legjobbjának járó díját. A doTERRA-t az Esszenciális Olajok kategóriában a Best of State (Utah) díjjal ismerték el, mint szabványtartóját az illóolajok kiváló minőségének. „Kezdettől fogva küldetésünknek...

    A Kannaway forgalma 30%-al csökkent 2022-ben

    A Kannaway forgalma 30%-al csökkent 2022-ben

    A Kannaway forgalma forgalma 30%-al 33 millió dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 47 millió dollárhoz képest. A cég 2019-ben érte el a legmagasabb forgalmat 86 millió dollárral, ami azóta csökkenést mutat. Az elmúlt években a következő forgalmai voltak a cégnek:...

    PLCU átverés

    PLCU átverés

    Az elmúlt időszakban sok ember fektetett be a PLC Ultimába. Aki egy kicsit is figyelmes volt és körüljárta a témát messziről elkerülte a céget, hiszen a tulajdonosnak Alex Reinhardt ez a sokadik coinja volt, mert az előzőek elértéktelenedtek. Az MLMfigyelő oldalán...

    Bajban van a Tupperware

    Bajban van a Tupperware

    A Tupperware hivatalos nyilatkozatban jelentette be, hogy „lényeges kétségei vannak” azzal kapcsolatban, hogy képes-e folytatni üzleti tevékenységét. A társaság jelenleg tőkeszerkezetének és rövid távú likviditásának javításán dolgozik, pénzügyi tanácsadókat vont be a...

    A Farmasi kivonul Magyarországról

    A Farmasi kivonul Magyarországról

    A Farmasi központ vezetése úgy döntött, hogy 2023. május 1-ével megszüntetti magyarországi tevékenységét. Továbbiakban a cég hivatalos közleményét olvashatjuk: A Farmasiról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Kevin Thompson: Kirpto + MLM = jogilag lehetetlen

    Kevin Thompson: Kirpto + MLM = jogilag lehetetlen

    Nem állítom, hogy a „kriptográfia” rossz. Éppen ellenkezőleg, úgy gondolom, hogy a kripto izgalmas lehetőségeket kínál mindenféle, még fel nem fedezett újításhoz. Rengeteg oka van annak, hogy az emberek bizalmatlanok és aggódóak a hagyományos pénzügyek iránt. A...

    A Lyconet (régebben Lyoness) forgalma 50%-al csökkent 2022-ben

    A Lyconet (régebben Lyoness) forgalma 50%-al csökkent 2022-ben

    A Lyconet (régebben Lyoness) a forgalma 50%-al 250 millió dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 500 millió dollárhoz képest. Az elmúlt időszak megtépázta a cég hírnevét. A forgalmazók hatalamas csomagokkal, sok esetben milliós összegekkel vásároltatták be az új...

    A Forever Living forgalma 10%-al csökkent 2022-ben

    A Forever Living forgalma 10%-al csökkent 2022-ben

    A Forever Living forgalma forgalma 10%-al 1,8 milliárd dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 2 milliárd dollárhoz képest. Az elmúlt években a következő forgalmai voltak a cégnek: Év Forgalom (milliárd dollár) 2017 2,6 2018 2,5 2019 2,4 2020 2,31 2021 2 2022 1,8 A...

    A Young Living forgalma 9%-al csökkent 2022-ben

    A Young Living forgalma 9%-al csökkent 2022-ben

    A Young Living forgalma 9%-al 2 milliárd dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 2,2 milliárd dollárhoz képest. Az elmúlt években a következő forgalmai voltak a cégnek: Év Forgalom (milliárd dollár) 2017 1,5 2018 1,9 2019 1,9 2020 2,2 2021 2,2 2022 2 A Young...

    A doTERRA forgalma 4%-al csökkent 2022-ben

    A doTERRA forgalma 4%-al csökkent 2022-ben

    A doTERRA forgalma 4%-al 1,75 milliárd dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 1,83 milliárd dollárhoz képest. Az elmúlt években a következő forgalmai voltak a cégnek: Év Forgalom (milliárd dollár) 2017 1,65 2018 1,7 2019 1,8 2020 1,83 2021 1,83 2022 1,75 A...

    A Jeunesse forgalma 77%-al csökkent 2022-ben

    A Jeunesse forgalma 77%-al csökkent 2022-ben

    A Jeunesse forgalma 77%-al 175 millió dollárra csökkent 2022-ben, az előző évi 750 millió dollárhoz képest. A Jeunesse 2018-ban érte el a legmagasabb éves forgalmat 1,4 milliárd dollárral, azóta folyamatos csökkenés tapasztalható náluk. A forgalmat a kínai piacon...

    A Natura &Co (Avon) forgalma 4%-al csökkent 2022-ben

    A Natura &Co (Avon) forgalma 4%-al csökkent 2022-ben

    A Natura & Co forgalma 6,9 milliárd dollár volt 2022-ben, ami 4%-os csökkenést jelent a 2021-es 7,2 milliárd dollárhoz képest. Bár a vállalat több csatornás értékesítési stratégiát alkalmaz, a hagyományos közvetlen értékesítés még mindig a vállalat teljes nettó...

    Pin It on Pinterest