Nu Skin 2023-as bevétele 12%-kal 1,97 milliárd dollárra csökkent és hosszú évek óta először nem éri el a 2 milliárd dollárt.

    2017-ben még 2,2 milliárd dolláron álltak, hogy azután elérjék a 2,69 milliárdos csúcsúkat 2021-ben. Az azóta eltelt időben a forgalom meredeken zuhanni kezdett, 2022-ben 17%-kal 2,23 milliárd dollárra csökkent, amit a tavalyi év követett 12%-os minusszal és 1,97 milliárd dollárros forgalommal.

    A 2024-re vonatkozó előrejelzések most 1,73 és 1,87 milliárd dollár közötti bevételt várnak.

    Ryan Napierski, a Nu Skin elnök-vezérigazgatója a következőket fogalmazta meg:

    „Miközben továbbra is azon dolgozunk, hogy hosszú távú elképzelésünk szerint a világ vezető integrált szépség- és wellnessplatformjává váljunk, fejlődésünkre hatással voltak az üzletünk átalakításával összefüggő tartós makrogazdasági nyomások és zavarok. Ez különösen nyilvánvaló volt a negyedik negyedéves eredményeinknél, amelyek Amerika , Dél-Korea, Európa és Afrika szegmensünkben csökkenést mutattak. Ezt ellensúlyozták a szezonális promóciók Kínában, a stabilizáció Japánban és egy szerény növekedés a hongkongi / tajvani szegmensünkben. Emellett erőteljes növekedést értünk el a Rhyz üzletágainkban, amely bevételünk 13 százalékát tette ki a negyedik negyedévben.

    Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hosszú távú vállalati értéket teremtsünk azáltal, hogy újrapozicionáljuk vállalatunkat, és megnyerjük a gyorsan fejlődő szépség- és wellness-iparágakat azáltal, hogy tovább alakítjuk alapvető Nu Skin üzletágunkat, és felgyorsítjuk a gyorsan növekvő Rhyz ökoszisztémánkba való befektetést. Az átalakulás fokozása érdekében újraértékeljük a tőkeallokációval kapcsolatos megközelítésünket, hogy a hosszú távú növekedésbe és üzleti fejlődésbe fektessünk be. Ezen kezdeményezés célja, hogy nagyobb pénzügyi rugalmasságot biztosítson számunkra, lehetővé téve, hogy hatékonyan megragadhassuk az előttünk álló növekedési lehetőségeket.

    Ebbe beletartozik az osztalékfizetési arány újraegyensúlyozása is, hogy összhangban legyen az iparági társainkkal, vagy jobb legyen, mint azoknál. A rendelkezésre álló további tőkével befektetéseinket viszonylag egyenletesen fogjuk összpontosítani három kulcsfontosságú kezdeményezésre:

    1. a Rhyz növekedési lehetőségeinek felgyorsítása
    2. egy új piacbővítési modell elősegítése Indiával, várhatóan 2025-ben
    3. a digitális affiliate platform kiépítésének előmozdítása.

    Miközben továbbra is az üzleti átalakulás kihívásai között dolgozunk ezekben a zavaros időkben, finomhangoltuk stratégiánkat, és továbbra is biztosak vagyunk abban, hogy képesek vagyunk hosszú távú növekedést és értéket generálni a részvényesek számára.”

    A NuSkin-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest