A Amway beszámolója szerint a 2020-as évet 8,5 milliárd dollárral zárták, ami 2%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól 28 százalékkal elmaradt. 

    A jelenleg zajló világ események miatta a vállalat egész évben az egészségre és a wellnessre összpontosított, mert a táplálékkiegészítő termékcsalád adja több mint a felét a cég teljes értékesítésnek.  A tíz legnagyobb piacából nyolc 10% -kal növekedett az előző évhez képest.

    Az Amway Top 10 piaca:

    • Kína
    • USA
    • Dél-Korea
    • Japán
    • Thaiföld
    • Tajvan
    • Malaysia
    • India
    • Oroszország
    • Hong Kong

    A héten kiadott nyilatkozatában a vállalat bejelentette, hogy növeli „táplálkozástudományi, innovációs és gyártási beruházásait”, mivel portfólióját „a társadalom változó egészségügyi és wellness-igényeinek kiszolgálására” fordítja.

    Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest