A Amway beszámolója szerint a 2020-as évet 8,5 milliárd dollárral zárták, ami 2%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól 28 százalékkal elmaradt. 

A jelenleg zajló világ események miatta a vállalat egész évben az egészségre és a wellnessre összpontosított, mert a táplálékkiegészítő termékcsalád adja több mint a felét a cég teljes értékesítésnek.  A tíz legnagyobb piacából nyolc 10% -kal növekedett az előző évhez képest.

Az Amway Top 10 piaca:

  • Kína
  • USA
  • Dél-Korea
  • Japán
  • Thaiföld
  • Tajvan
  • Malaysia
  • India
  • Oroszország
  • Hong Kong

A héten kiadott nyilatkozatában a vállalat bejelentette, hogy növeli „táplálkozástudományi, innovációs és gyártási beruházásait”, mivel portfólióját „a társadalom változó egészségügyi és wellness-igényeinek kiszolgálására” fordítja.

Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest