Időről időre minden iparágban felbukkan egy vállalat, amely magasra teszi a lécet, átírja az adott iparág szabványait, és valami forradalmian újjal áll elő. Így történt ez Közép-Európában is, ahol a magyar tulajdonú mikrontechnológiai startup, a ZeeGen indult el, és hamarosan több kontinensen is elterjedt.

    2021. október végén a vállalat elnyerte a rangos „Az év leginnovatívabb start-upja” különdíjat az, az ázsiai régió egyik legnagyobb üzleti szervezetétól, a World Of Professionals-től.

    Mi a ZeeGen alapkoncepciója?

    A legtöbben szeretnénk minél tovább fiatalok és egészségesek maradni – mondja Godó Tamás, a cég alapító tulajdonosa. Világszerte több mint 200 milliárd eurót költenek egy évben az emberek ennek elérésére. Az elmúlt közel 30 év alatt széleskörű tapasztalatot szereztem a szépség- és egészségügyi termékek terén, nemcsak az értékesítésben, hanem a terméktervezéssel, az összetevőkkel és a gyártással kapcsolatos területeken is. Ugyanakkor felismertem, hogy a világjárvány sok mindent megváltoztatott, és hogy a felmerült igényekre adott válaszok teljesen új megközelítést igényelnek. A ZeeGen ötlete a bezárások idején született, amikor azt is felismertem, hogy a régi gondolkodásmóddal és a régi technológiákkal nem tudnánk megfelelni az új kihívásoknak. Ez vezetett ahhoz a döntéshez, hogy fókuszt váltunk, és elindítunk egy olyan fejlesztési folyamatot, amelynek eredményeként szuperprémium étrend-kiegészítőket és csúcstechnológiás kozmetikumokat hozunk létre és forgalmazunk, amelyek támogatják az aktív életmódot. A ZeeGen a kutatási és fejlesztési fázist házon belül tartotta és tartja a jövőben is. A receptúrák a saját tulajdonunk, mert ez az egyik pillér, amely biztosítja a vállalat hosszú távú fejlődésének alapját. A fejlesztési folyamathoz kiváló szakértőkből álló tudományos tanácsadó testületet építettünk fel, akik támogatják célkitűzéseinket, és a minket ellátó multinacionális vállalatok is nagyon interaktívan vesznek részt a fejlesztésben. E folyamat eredményeként egy olyan mikron biotechnológiai startupot hoztunk létre, amely az innovációt helyezi előtérbe, ahol a hagyományokat a modern tudományos kutatások eredményeivel ötvözzük.

    Mit jelent valójában az innováció a ZeeGen számára a hagyományos megoldásokhoz képest?

    Azt jelenti, hogy a ZeeGen termékei az általunk intelligensnek nevezett hatóanyag-szállító rendszereket használják, és ezek az előnyök a hatékonyságukban tükröződnek. Ezzel egy vadonatúj szuper prémium termékkategóriát hoztunk létre.

    Mitől olyan hatékonyak a ZeeGen termékek?

    A hatóanyagok mikrokapszulákban vannak, olyan komplexekben, amelyek mérete a nano tartománytól a néhány száz nanométerig terjed. – mondta Dr. Némedy Erzsébet PhD, aki a ZeeGen Tudományos Tanácsának tagja. A becsomagolt hatóanyagokat úgy lehet elképzelni, mint az ókori görög trójai falovat, amely ezúttal másképp viselkedő, akár 40-szeres felszívódású és biológiai aktivitású hatóanyagokat juttat a szervezetbe. A hatások sokkal gyorsabbak, szignifikánsabbak lehetnek, és sokkal kevesebb hatóanyagra van szükség ugyanahhoz a hatáshoz, ami környezetvédelmi szempontból sem elhanyagolható. A ZeeGen elkötelezett olyan kulcsfontosságú hatóanyagok használata mellett, amelyek hatását a gyártók maximális tudományos szigorral végzett klinikai vizsgálatokkal igazolni tudják, és ennek eredményeként a hatások kiszámíthatóbbak és jobban megtervezettek.
    A bevezetést követően a ZeeGen elkötelezett amellett, hogy ne csak a vezető hatóanyagokkal végzett klinikai vizsgálatok eredményeit használja fel, hanem konkrét készítményeken is végezzen klinikai vizsgálatokat, ami további minőségi előnyt jelent a fogyasztók számára.

    Mit kell tudni a ZeeGen kozmetikai termékeiről?

    A ZeeGen kozmetikai termékei az úgynevezett kozmetikai drón technológiát használják, ahol a mikrokapszulában lévő hatóanyagok kis méretük és drón felépítésük miatt garantáltan a bőr megfelelő mélységeibe jutnak, és csak azokat a sejteket célozzák meg, ahol működniük kell. Ilyen célzott hatóanyag-leadásra eddig nem igazán volt példa a kozmetikai iparban” – mondja Godó Tamás.
    Ezek az úgynevezett X-50 kapszulák, amelyek természetükből adódóan csak azokhoz a sejtekhez tudnak dokkolni, amelyeket tápanyagokkal kell ellátniuk. Az anyagok így 100 százalékban felszívódnak, és ránctalanító hatást fejtenek ki – mondhatni, mint egy „tű nélküli Botox növényi alapon”. Mi vagyunk az első vállalat a világon, amely intelligens hatóanyagokon alapuló termékkoncepciót fejlesztett ki. A termékek biztonságos alkalmazását és hatékonyságát a klinikailag tesztelt kulcsfontosságú összetevők garantálják – magyarázza az alapító duó. Mindez döntő volt abban, hogy a World of Professionals nevű szervezet a „2021 leginnovatívabb startupja” címet adományozta cégünknek.

    Milyen értékesítési és marketing formát választottatok?

    Úgy szeretnénk eljuttatni a termékeinket a fogyasztókhoz, hogy jelentős előnyhöz juttassuk azokat az embereket, családokat és vállalkozásokat, akik segítenek a forgalmazásban – mondja őszinte lelkesedéssel Godó Tamás. Nem a hagyományos kereskedelmi modellt alkalmazzuk, hanem egy úgynevezett influencer affiliate modellt, ami különösen az elején egészségesebb cash flow-t biztosít a cégnek, és jelentős bevételi lehetőséget az értékesítésben részt vevő partnereknek. Nem akarunk hatalmas összegeket költeni marketingügynökségeknél vagy a kereskedelmi lánc néhány szereplőjénél kiszámíthatatlan piaci eredményekért, hanem úgy döntöttünk, hogy ezt a pénzt azok között osztjuk szét, akik a ZeeGen termékeit közvetlenül vagy közvetve eljuttatják a fogyasztókhoz, egy előre meghatározott teljesítményalapú ösztönzési rendszer szerint. A megfelelő eredmények elérése érdekében a ZeeGen partnereit részletes képzéssel, útmutatással és eszközökkel is ellátjuk. Azt szeretnénk, ha partnereink otthon éreznék magukat offline és online egyaránt.
    Ehhez biztosítjuk az áttörő sikert támogató eszközöket és professzionális online marketing képzést. Ezáltal ez a lehetőség kulcsrakész üzleté válhat, amelyet bárki otthonról vagy a világ bármely pontjáról működtethet.
    A kontinenseken átívelő nemzetközi terjeszkedésre kifejlesztett üzleti modellünk lehetőséget biztosít együttműködő partnereink számára, hogy ne csak gyorsan egy kis pénzt keressenek, hanem hosszú távon jelentős hasznot könyvelhessenek el.

    Mi a legfontosabb amit szeretnétek még elmondani?

    Napjainkban egyre nagyobb az igény arra, hogy jól nézzünk ki és jól érezzük magunkat. Cégünk termékei hatékonyan segítenek abban, hogy minél többen elérjük és hosszú távon megőrizzük ezt a vágyott állapotot – válaszolja Markovics Annabell, a cég társalapítója és tulajdonosa.
    Innovatív termékeinkkel és fenntartható üzleti koncepciónkkal egy globális közösséget és ökoszisztémát építünk, amely motivált, egészségtudatos emberekből áll, akik tenni akarnak magukért és környezetükért. És elkötelezettek vagyunk amellett, hogy emberek millióit képessé tegyük arra, hogy a tudományosan megalapozott innováció eredményeit mindennap az egészségük és szépségük érdekében kamatoztassák. A szépség és az egészség megőrzése mellett fontosnak tartjuk a környezet védelmét is. A ZeeGen mind a termékeit, mind a működését szén-dioxid semlegesíti. Ez röviden azt jelenti, hogy a vállalat működésének minden aspektusát, a termékeink gyártásának minden folyamatát ellenőrizzük, hogy a lehető legkevesebb CO2-t bocsátják ki. A fennmaradó CO2-t pontos számítások és elemzések alapján önkéntes karbon-kreditek vásárlásával kompenzáljuk, hogy támogassuk a bolygónk éghajlatát javító, ellenőrzött projekteket.

    A fentiek alapján valószínűleg nem véletlen, hogy máris kaptunk megkereséseket nagyon tudatos közel-keleti angyalbefektetőktől – mondja Godo Tamás –, de jelenleg a további fejlesztésekre és a nemzetközi piacra lépésünkre összpontosítunk.

    A ZeeGen elérhetősége: network@zeegen.net

    A ZeeGenről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Honlapjuk ezen a linken érhető el: https://www.zeegen.net

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest