A Herbalife Nutrition bejelentette egy új digitális platformja fejlesztését, amely magában foglalja a Herbalife One bevezetését.
Ez egyetlen platform lesz, amely egyszerűsített és integrált élményt nyújt a forgalmazók és az ügyfelek számára. A platform új rugalmas kialakítása mély adatelemzést és betekintést nyújt mindenki számára, amely várhatóan nagy sebességű telepítést és nagyobb teljesítményt biztosít a jövőbeni frissítésekhez.
Az új digitális átalakítási kezdeményezés részeként a Herbalife 400 millió dollár befektetést tervez, amely három év alatt akár 250 millió dolláros többletkiadást is eredményez, hogy új technológiákat és egyszerűsített folyamatokat fejlesszenek ki, amelyek növelik a termelékenységet és a hatékonyságot.
„Örömmel jelentjük be, hogy az igazgatóság jóváhagyta az új digitális átalakítási platformunk folytatását, amely a vállalat történetének legnagyobb befektetése lesz” – mondta John Agwunobi, a Herbalife Nutrition elnök-vezérigazgatója. „Az új, zökkenőmentes platformélmény kialakítása a disztribútorainkkal folytatott kiterjedt együttműködés eredménye annak érdekében, hogy meghatározzuk azt a technológiát, amely lehetővé teszi jövőbeli növekedésünket azáltal, hogy kategóriájában a legjobb digitális élményt nyújtja valamennyi forgalmazó és ügyfele számára.”
A Herbaliferól bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.