Az LR Global Holding GmbH, az LR Health & Beauty anyavállalata 285,3 millió dolláros forgalmat ért el, ami 13%-os csökkenés a 2021-es 325 millió dollárhoz képest.

    A negyedik negyedévi árbevétel elérte a 77,1 millió dollárt, ami 3,5%-os csökkenést jelent a cég 2021-es utolsó negyedévének a rekordértékesítéséhez képest. Ebben az időszakban az eladások erősödésében jelentős szerepet játszott a ZEITGARD Pro piacra dobása, amely a cég történetének legsikeresebb termékbevezetése volt.

    Dr. Andreas Laabs vezérigazgató rámutatott a negyedik negyedéves eredményekre és a vállalat vezetői csapatának bővülésére, mondván, hogy a vállalat „nagyon jól felkészült a következő pénzügyi évre”.

    „Az év második felében ismét érezhetően élénkült az üzlet, és az LR-nek sikerült majdnem visszatérnie az előző évben elért kiemelkedően erős értékesítési szintre” – mondta Valdemaras Gordinskis, az LR Csoport globális kontrolling és befektetői kapcsolatokért felelős alelnöke. „Tekintettel a makrogazdasági környezetben világszerte tapasztalható nagyfokú változásokra és az ebből eredő bizonytalanságra, az üzleti fejlődés tekintetében az LR fontolóra vette az LR Global Holding által augusztusban kibocsátott 2021/2025-ös kötvény pénzügyi kondícióinak módosítását. A harmadik és negyedik negyedévben mutatott erős teljesítmény alapján azonban ezt jelenleg már nem tartjuk szükségesnek.”

    LR Health & Beautyról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest