A Herbalife közzétette 2023 első negyedéves pénzügyi eredményét, amiben 1,3 milliárd dolláros első negyedéves nettó árbevétel szerepel. Ez 6,3%-os csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest.

    A vállalat több mint 700 eseményt tartott az elmúlt 12 hónapban, ezzel több mint 400 ezer embert elérve.

    A vállalat 2021-ben megkezdett átalakítási programja, amely a globális üzleti folyamatok stratégiai optimalizálását célozza, továbbra is jó irányban halad, és eddig 35 millió dolláros megtakarítást eredményezett. A várakozások szerint 2024-re a teljes program kifutása után 70 millió dolláros megtakarítást fog jelenteni.

    „Lépéseket tettünk a jövedelmezőség védelme és mérlegünk biztosítására annak érdekében, hogy rugalmasságot érjünk el a stratégiai tervünk végrehajtásához és a növekedéshez való visszatéréshez” – mondta Alex Amezquita, a Herbalife pénzügyi igazgatója. „Tőkeallokációs prioritásaink változatlanok maradnak, mivel hosszú távú lépéseket teszünk a 3-szoros bruttó tőkeáttételi mutató elérése érdekében.”

    Az ázsiai csendes-óceáni térség továbbra is a cég legerősebb régiója, 413,6 millió dolláros nettó árbevétellel. Észak-Amerika és EMEA régió következett 297,2 millió dolláros, illetve 268,1 millió dolláros forgalommal.

    A Herbaliferól bővebben IDE KATTINTVA olvahatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest