A MyDailyChoice büszkén jelenti be új piacterének elindítását, amely egyedülálló vásárlási élményt kínál a forgalmazóknak és az ügyfelek számára.
Amikor 2014-ben megalapították a MyDailyChoice-ot, a vízió az volt, hogy egy márkák házát hozzunk létre, így a forgalmazók és ügyfelek a termékek széles skáláját érik el, amelyeket fogyaszthatnak és értékesíthetnek másoknak. Az elmúlt 8 év során az MDC 10 márkát dobott piacra, és több százmillió dolláros bevételre tett szert dinamikusan növekvő termékkínálatából.
Ez az izgalmas piactér-koncepció lehetővé teszi, hogy az MDC olyan márkákkal lépjen kapcsolatba, akik érdeklődnek termékeik értékesítése iránt a Network Marketingen keresztül. Azáltal, hogy az MDC világszerte elismert márkákkal működik együtt, a Forgalmazók és Ügyfelek még szélesebb termékválasztékkal rendelkeznek a legkeresettebb kategóriákban.
„Izgatottan várjuk, hogy bemutathassuk Piacterünket, amely különféle márkák termékeinek egyedülálló választékát kínálja. Forgalmazóink és ügyfeleink továbbra is hozzáférhetnek kedvenc termékeikhez, amelyeket már havonta vásárolnak az MDC-től, de ezentúl más termékek és a megbízható márkák teljesen új világához is hozzáférhetnek.” – mondja
Amellett, hogy új és izgalmas vásárlási módot kínálunk az ügyfeleknek és a forgalmazóknak, a MyDailyChoice Marketplace a márkapartnerek hatékony üzleti eszköze is lehet azáltal, hogy márkapartnerré válnak. Így a vállalkozók eladhatják termékeiket a MyDailyChoice Marketplace-en keresztül, és hozzáférhetnek a MyDailyChoice kiterjedt ügyfél- és regisztrált hálózatához.
A márkák mostantól már jelentkezhetnek, és engedélyt kaphatnak termékeik értékesítésére az MDC piacon, ami úgy működik akárcsak az Amazon és más e-kereskedelmi webhely. Amint a márkák jóváhagyást kapnak, képesek lesznek kihasználni az MDC élvonalbeli technológiáját, a globális infrastruktúrát, valamint a forgalmazóók és ügyfelek nagy adatbázisát. Tudjon meg többet a márkapartner programról: mydailychoice.com/brand-partner
„Minden iparágban az összes vállalkozás jövője az együttműködésen múlik, és az MDC Marketplace az első lépés a hálózati marketingen kívüli iparágak közötti együttműködés megteremtésében és az e-kereskedelem, kiskereskedelmi ágazatok számára is. Amikor a vállalatok egyetlen, egyszerű vásárlási környezetben egyesíthetik legjobb termékeiket annak a fogyasztói hűség lesz az eredmény.” – Josh Zwagil vezérigazgató és alapító.
A MyDailyChoiceról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.