Az Amway tanulmánya szerint a járvány kisvállalkozásokra és a saját vállalkozás elindítására gyakorolt hatása befolyásolja a vállalkozói szellemet.
Az Amway Global Entrepreneurship Report legfontosabb megállapításai a következők:
- Az emberek 58%-a érdeklődik saját vállalkozása iránt
- Az emberek 40%-a úgy látja, hogy a tőke hiánya a legnagyobb akadály a saját vállalkozás elindítása előtt
- Az emberek 77%-a azt mondta, hogy szívesen vásárol termékeket a közösségi médián keresztül, ami annak a jele, hogy a kereskedelem változik
„Az Amwaynél nagyon törődünk a vállalkozói szellemmel” – mondta Andrew Schmidt, az Amway észak-amerikai ügyvezető igazgatója. „Ez azért van, mert az amerikai üzleti tulajdon kiterjesztése mindig is a DNS-ünk része volt. Érdeklődésünk egyúttal azt is tükrözi, hogy a vállalkozás milyen kritikus szerepet játszik az Egyesült Államok gazdaságában, mint egészben. Amikor egyre több amerikai érdeklődik a saját vállalkozás iránt – és ami fontos, úgy érzi, hogy megvan a szükséges támogatás és erőforrás az elindításhoz–, az egész gazdaság profitál belőle.”
Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.