A Termékinnováció és Menedzsment Szimpózium díjátadó bizottsága a 4Life Transfer Factor ® Tri-Factor ® Formulát választotta a 2024-es év termékének Indiában.

    A szimpózium a Fairfield by Marriott International Airport Hotelben Mumbaiban, Indiában került megrendezésre, amely elkötelezett az „okos, agilis és fenntartható termékfejlesztés” köré épülő innovációs stratégiák mellett,

    A kiemelt résztvevők között szerepeltek az Oracle, a Whirlpool, a CNBC, az Axis Bank és más neves iparági márkák képviselői.

    „Ez a kitüntetés kiemeli tudományunkat, minőségünket és termékgyártásunkat. Az év terméke díj megkülönböztetést biztosít a világszerte működő partnereinknek, amit megoszthatnak az ügyfeleikkel. Egy ilyen magas szintű elismerés növeli a fogyasztók bizalmát, és minden bizonnyal segít abban, hogy a 4Life Transfer Factor termékeit még több otthonba vigyük el.” – mondta a 4Life India vezérigazgatója, Shishir Jha.

    A Termékinnovációs és Menedzsment Szimpózium elsőrangú platformként szolgál azon üzleti vezetők számára, akik érdeklődnek a termékkutatás, a stratégiai tervezés és a termékek életciklusának az élvonalbeli világában.

    Az esemény résztvevői között nemzetközi és indiai márkák egyaránt voltak. Táplálék-kiegészítők, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelm, telekommunikáció és más változatos tartós cikkek vettek részt különböző iparágakból.

    A 4Liferól bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest