A Magyarországon kevésbé ismert USANA közvetlen értékesítési vállalat, a Dr. Oz Show támogatója, akik bejelentették, hogy a 10-szeres Emmy ® díjas program most Kínában terjeszkedik.
2018. december 25-én digitális platformokon elérhetővé vált a Dr. Oz Show, többek között a Youku, a Tencent Penguin, az iQiyi, a Sohu Video és a Sina Weibo felületeken.
A Dr. Oz Showra (WeChat: „Doctor Oz” Sina Weibo: „Oz doctor”) a becslések szerint 215 piacon világszerte, mintegy 35 millió néző kíváncsi hetente.
„A USANA Kínában folytatott üzleti tevékenységének nagy részénél tudjuk, hogy mennyire fontos ez a piac, és mennyire érdeklődőek és tudatosak a kínai emberek, ha az egészségükről van szó” – mondja Dan Macuga, az USANA kommunikációs és marketing vezetője -„Miután a Dr. Oz Show-t elkezdték digitálisan közvetíteni Kínában, hatalmas előrelépés jelentett a számunkra. Tudom, hogy a show jól megítélést fog kapni, és új egészségügyi információkat nyújt a közönség számára.”
A USANA 2015 óta folyamatos támogató partnere a shownak, és hosszú ideje fennálló kapcsolata van Dr. Mehmet Oz alapítványával a HealthCorps ® -on keresztül.
Az év elején Dr. Oz többnapos kirándulást tett Kínába, ahol forgatott a Láma tibeti templomában és a kínai nagy falnál is. Arról is beszélt, hogy a pekingi Egyetem Orvosi Központjának ápolói elismerését érdemelnek a szakmájukért és mindazért, amit ott csinálnak. A Dafu Hagyományos Kínai Orvostudományi Klinikánál Dr. Oz megtanulta, hogyan használják a gyógynövényeket a betegek számára, és moxibustion-kezelést alkalmaztak a műsorában.
Dr. Oz meglátogatta a USANA Baby Care kínai székhelyét Pekingben, ahol világszínvonalú erőfeszítéseket tesznek az ellenőrzött táplálkozási termékek előállítására.
A Kínába tett utazásainak epizódjait 2019-ben láthatjuk.