Az Amway 8,8 milliárd dolláros árbevételt ért el a 2018-as évben, ami 2 százalékos növekedés jelent a 2017-es értékesítési számokhoz képest.

    A vállalat szerint a növekedés széles körű volt a legnagyobb piacain, többek között Kínában, az Egyesült Államokban, Thaiföldön és Indiában.

    Fontosabb információk az Amway által közétett jelentésből:

    • Az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában és a Dominikai Köztársaságban elérhető Amway Business Center alkalmazás lehetővé teszi, hogy a vállalkozások tulajdonosai nyomon követhessék és kezelhessék üzleti tevékenységüket a tenyerükből, beleértve a regisztrálást, az értékesítési volumen ellenőrzését, a cselekvési jelentések megtekintését és így tovább.
    • A Nutrilite Kínában, Japánban és Koreában bevezetett egy nyomonkövetési programot a piacon, ami egyedülálló lehetőség és növeli a láthatóságot, hogy a Nutrilite vitaminok és kiegészítők minden botanikai elemét nyomon lehessen követni, megmutatva, hogy ki, mit, hol és hogyan fér hozzá a termékeinkhez. Ez a program 2019-ben globálisan is elérhetővé váűlik.
    • Az Artistry Virtual Beauty alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy különböző kozmetikákat próbáljanak ki, és bőrápoló termékeket ajánl az emberek számára. Körülbelül 260 000 ember töltött le az alkalmazást.
    • Az Atmosphere Sky, az cég első olyan készüléke, amely alkalmazáson keresztül csatlakozik a készülékhez, és az Atmosphere Connect, távolról mutatja a levegő minőségi adatait.

    „Az Amway értékesítési növekedése annak az eredménye, az Amway Üzlet Tulajdonosok (ABO) éles összpontosításának az eredménye és ez az ügyfeleink vásárlásának, értékesítésnek és az Amway termékek használatának köszönhető.” – mondta Steve Van Andel, az Amway társelnöke. – „Folytatjuk a beruházásokat, amelyek lehetővé teszik az Amway Üzlet Tulajdonosoknak (ABO), hogy sikeressé váljanak.”

    A cég az értékesítési növekedést azzal indokolja, hogy bevezetésre kerültek a digitális eszközök és mobil élmények, alkalmazások, valamint az olyan termékinnovációknak, amelyek segítettek az ABO-knak, hogy több ügyfelet tudjanak vonzani és megtartani. Ez magában foglalja az e-kereskedelem és a szociális értékesítés bővítését, a termékek digitális élményekkel való összekapcsolásának lehetővé tételét, valamint több táplálkozási és szépségápolási termék személyre szabását. Az e-kereskedelembe történő befektetések eredményei a legjelentősebbek Kínában, az legnagyobb piacán. 2018-ban az Amway China értékesítésének 70 százaléka mobil megrendeléseken keresztül történt.

    „Az Amway kihasználja az emberek növekvő étvágyát az e-kereskedelem felé.” – mondta az Amway társelnöke, Doug DeVos. – „A momentumot építjük, a digitális és innovatív termékekbe történő befektetéseink száma egyre növekszik, és az egészséges, folyamatos növekedés várhatóan a közeljövőben is folytatódik.”

    A cég szerint a táplálkozás és a wellness értékesítése a cég piaci értékesítésének 52% -át tette ki, ami 2017-ig 3% -kal nőtt. A szépségápolás és a személyi higéniai termékek 26% -ra növekedtek.

    A cég 2019-ben növeli a beruházásokat a digitális és a termékinnovációk oldalán, valamint az adat- és elemzési szolgáltatásokat, hogy az ABO-k jobban megismerjék üzleti tevékenységüket. A cég gyorsítja az e-kereskedelmi képességeit, bővíti a nyomon követhetőséget a táplálkozásban, valamint további személyre szabott termékeket és tapasztalatokat fog hozzáadni az alkalmazásokhoz, és továbbra is felügyeli a globális műveleteket, hogy biztosítsa a beruházások és az erőforrások elosztását az üzleti stratégiai fókuszhoz.

    „Az Amway küldetése, hogy segítse az embereket abban, hogy saját vállalkozásokat építsenek, soha nem volt ennél relevánsabb, mint most” – mondta  az Amway vezérigazgatója, Milind Pant. – „A világ minden tájáról érkeznek emberek az Amwayhez, akikben ég a vállalkozói szellem és akik táplálják a szenvedélyt magukban, hogy az Amway üzleti tulajdonosaiként minden nap eljuttassák a lehetőséget mások számára.”

    A tíz legnagyobb piaca a cégnek Kína, Korea, az Egyesült Államok, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Oroszország, Malajzia és Olaszország. Az értékesítés Koreában, Oroszországban és Malajziában az előző évvel összhangban volt. Japán és Tajvan szerény csökkenést mutatott.

    2019-ben, azaz idén ünnepli a vállalat a 60. üzleti évét.

    A teljes 2018-as jelentés megtekintéséhez ide kattints.

    A cég ismertető oldala ide kattintva érhető el.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest