A legutolsó Euromonitor felmérés szerint első helyet ért el a NuSkin Otthoni Szépségápolási Rendszere az otthon használatos kozmetika területén.
A Nu Skin világ első számú otthoni szépségápolási eszközrendszer márkanevet 2017-ben és 2018-ban rangsorolta az Euromonitor International.
„A Nu Skin megkülönböztette magát a gyorsan növekvő otthoni szépségápolási eszközpiacon az Device Systems-el, amely hatékony szérumokat és megoldásokat ötvöz a szépségeszközökkel, hogy vezető márkává váljon” – mondta Ryan Napierski, a Nu Skin elnöke. – „A tudományosan bevált készítmények és a szabadalmaztatott technológiák kombinációja a fogyasztók legmagasabb bőrápolási problémáira vonatkozik, mint például a tisztítás, a feszesítés, a hidratálás, a pattanások és a vonalak és a ráncok megjelenése.”
A Nu Skin olyan szépségápolási eszközöket kínál, mint a Galvanic Spa ® , a Body Spa, az Face Spa, az ageLOC Me ® , a LumiSpa ® és a LumiSpa Accent. A legújabb ageLOC ® LumiSpa hozzáadásával az értékesítés a közelmúltban elérte a több mint 2 millió darabot, melyhez mindössze 18 hónapra volt szükség. Az Euromonitor rangsor számos globális termék- és innovációs díjat biztosít az ageLOC LumiSpa számára, beleértve a Global Pure Beauty díjat, a Cosmo Reader Choice-díját, a Glamour magazin Glammies-t, a The Techies-t, az A ‘Design Awards és a Spark Design Awards díját.
„A Nu Skin egyik erőssége a globális fogyasztók meghallgatása és olyan termékek és eszközök kifejlesztése, amelyek növelik bőrápoló rutinjukat a hétköznapok során.” – mondta Napierski. – „Ahogy a szépségipar fejlődik, és az otthoni szépségápolási eszközök népszerűsége tovább nő, tovább folytatjuk az innovációt ezen a dinamikus területen, és alapot nyújtunk mindenki számára, hogy vezető szerepet töltsenek be a spa-szerű tapasztalatok az otthonainkban.”
Az Euromonitor átfogó piackutatást tesz közzé a bőrápoló iparágról, mely hamarosan elérhető lesz az oldalukon: https://www.euromonitor.com/