Az Amway, a világ legnagyobb direkt értékesítő cége bejelentette, hogy a 2019. december 31.-ével záruló évben 8,4 milliárd dolláros forgalmat ért el, ami 5%-kal alacsonyabb a 2018-as adatokhoz képest.
Kína, az Amway legnagyobb piaca, jelentős visszaesést mutatott a közvetlen értékesítés iparágában, azonban az Amway képes volt javítani a piaci részesedést és a második helyet érte el forgalom alapján az országban.
„A 2019-ben ünnepeltük fennállásunk 60. évfordulóját és most tekintsünk előre a 70.-re, mikorra szeretnénk felszabadítani a vállalkozók következő generációját” – mondta Amway vezérigazgató Milind Pant. „Az Amway már a legnagyobb globális trendekhez igazodik és részt vesz a közösségi médiában kialakuló közösségek életében, ami hasonló szenvedéllyel és érdeklődéssel kapcsolja össze az embereket, mint a közvetlen értékesítés. Új többéves növekedési stratégiánk és beruházási tervünk segíteni fogja partnereinket kihasználni ezeket a trendeket az ügyfeleik, fogyasztóik támogatása érdekében. ”
Az Amway 2020-ban több mint 500 millió dollárt fektet be a digitális platformokba, a termékinnovációba és az Amway független üzleti tulajdonosának (ABO) kompenzációjába, mindezt a globális vállalati növekedés ösztönzése érdekében, és lehetővé téve az ABO-k számára, hogy jobban megfeleljenek ügyfeleik igényeinek.
A vállalat szerint az új digitális platform Kínában már sokat segít az ABO-k számára vonzóbb felhasználói élmények biztosításában. A platform a termékek kereskedelmére összpontosít a szociális kereskedelem révén, a globális technológiai vezetővel a Tencenttel együttműködve. Az Amway hamarosan hasonló programokat fog globálisan elindítani.
Az Amway másik befektetési területe a Core Plus +, egy új ösztönző program, amely növeli a bevételi lehetőségeket azok számára, akik az Amway-vel kezdik üzleti vállalkozásukat, és jutalmazzák a bevált gyakorlatokat egy erős, fenntartható üzleti vállalkozás felépítésében. Az előnyök több keresési potenciált, nagyobb következetességet és több kiszámíthatóságot tartalmaznak, így az ABO-k pontosabb célokat tűzhetnek ki és terveket készíthetnek a jövőre nézve..
A társaság a természetes alapanyagok, különösen a saját tanúsított biogazdaságaiban termesztett növényi növények révén is folytatja a tápanyagok nyomon követhetőségét – jelenleg közel 6000 hektáros tanúsított biogazdálkodási területtel rendelkezik a vállalat az Egyesült Államokban, Mexikóban és Brazíliában, ahol betakarítják és feldolgozzák növényeket fenntartható gazdálkodási módszereket használva. Ezek a növényi összetevők már régóta kulcsfontosságú alapanyagokat jelentenek a Nutrilite kiegészítők számára, és még inkább kiemelkedő szerepet töltenek be az Artistry bőrápolásban.
A vitaminok, étrend-kiegészítők és súlycsökkentő termékek kategóriája továbbra is a legfontosabb értékesítési kategória volt az Amway számára, amely az értékesítés 54% -át tette ki, és ez 2018-hoz viszonyítva egy százalékkal növekedett a tavalyi évben.