Április 20.-án (4/20) tartják a kannabisz ünnepséget a világan, aminek az alkalmából a MyDailyChoice (MDC) útjára indította BOGO napot, azaz egyet fizet kettőt kap akciót, a legkelendőbb HempWorx CBD termékekből.
Josh Zwagil, a MyDailyChoice vezérigazgatója és alapítója szerint:
„Ez messze a legsikeresebb eladási napunk, amit valaha is elértünk, és nagyon hálásak vagyunk a lenyűgöző üzleti partnereinknek, ügyfeleinknek, fogyasztóinknak és a vállalati csapatnak, akik lehetővé tették ezt az elképesztő számot. Célunk az volt, hogy mindenki kétszer kapja meg kedvenc CBD termékét ugyanabban az árban, miközben segítsük az affiliateket, hogy új üzleti forgalmat hozzanak létre a csapatukban. Minden elvárásunkat túl szárnyalta ez a forgalom. ”
Jenna Zwagil, a HempWorx alapítója és legsikeresebb forgalmazója, aki jelenleg a világ második TOP keresője az MLM iparágnak 350 millió forintot meghaladó havi jutalékkal a következőket mondta a BOGO nap kapcsán:
„A 4/20-as értékesítés óriási lendületet adott a társaságnak, hasonlóan ahhoz, amikor 2017-ben bemutattuk a HempWorx-ot, mely nagyfokú odafigyelést váltott ki mind a hálózati marketing, mind a CBD iparágaban.”
2018-ban az MDC 4/20-án ünnepelt a Washingtonban tartandó Nemzetközi Kannabisz Fesztiválon, és egy nap alatt 30 000 dollár terméket hozott forgalomba.
2019-ben az MDC 10% -kal csökkentette az árait, és 1,6 millió dollárt forgalmazott.
A mostani 4/20 rekord eredményt ért el, hiszen egy nap alatt több mint 30.000 új megrendelést generáltak az MDC-nél és 5 millió dollárt értékesítettek a termékekből.
A MyDailyChoice-ról IDE KATTINTVA olvashatsz többet.