A Herbalife 2020-as árbevétele 14% -kal nőtt 2019-hez képest, ami nettó 5,5 milliárd dollárral a vállalat történetének legmagasabb forgalma, ezzel újabb rekordot állítva fel.
Árbevétel terén a vállalat hat régiójából három – Ázsia és a Csendes-óceán, az EMEA és Észak-Amerika – saját éves rekordot állított fel.
2020-ban rekordnak számító, az eddigi legjobb árbevételünket értük el, miközben forgalmazóink a jobb táplálkozás iránti globális igényt elégítették ki – mondta John Agwunobi, a Herbalife Nutrition elnök-vezérigazgatója.
A cég árbevétele az elmúlt 10 évben nettó 2,7 milliárd dollárról nettó 5,5 milliárd dollárra emelkedett, ami átlagosan 7,3%-os éves forgalomnövekedést jelent.
A forgalomeloszlás aránya a különböző piacokon:
- 25% NAM (Észak-Amerika)
- 24% APAC (ázsiai-csendes-óceáni térség)
- 22% EMEA (Európa, Földközi-tenger, Közel-Kelet)
- 14% Kína
- 8% Mexikó
- 7% SAMCAM (Dél-Amerika)
2020. december 31-én kb. 6,2 millió tagunk volt, amiből 1,7 millió preferált tag és 1,5 millió forgalmazó ezeken a piacokon. Kínában 0,4 millió értékesítési képviselőt, értékesítési tisztviselőt és független szolgáltatót tartunk nyilván.
Úgy gondoljuk, hogy a közvetlen értékesítés ideális a táplálkozási termékeink marketingjéhez, mivel a táplálkozási termékek terjesztését és értékesítését erősíti a vállalkozói tagjaink személyes kapcsolattartása, támogatása, coachingja, oktatása és a hasonló gondolkodású emberek megértő közössége.
A teljes Herbalife 2020-as pénzügyi beszámoló olvasásához kattints ide.
A Herbalife-ról bővebb információ IDE KATTITVA érhető el.