A Amway beszámolója szerint a 2020-as évet 8,5 milliárd dollárral zárták, ami 2%-os forgalom emelkedést jelentett 2019-hez képest, de a 2013-as 11,8 milliárd dolláros csúcstól 28 százalékkal elmaradt.
A jelenleg zajló világ események miatta a vállalat egész évben az egészségre és a wellnessre összpontosított, mert a táplálékkiegészítő termékcsalád adja több mint a felét a cég teljes értékesítésnek. A tíz legnagyobb piacából nyolc 10% -kal növekedett az előző évhez képest.
Az Amway Top 10 piaca:
- Kína
- USA
- Dél-Korea
- Japán
- Thaiföld
- Tajvan
- Malaysia
- India
- Oroszország
- Hong Kong
A héten kiadott nyilatkozatában a vállalat bejelentette, hogy növeli „táplálkozástudományi, innovációs és gyártási beruházásait”, mivel portfólióját „a társadalom változó egészségügyi és wellness-igényeinek kiszolgálására” fordítja.
Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.