Nu Skin éves bevétele 4%-al növekedett 2021-ben és elérte a 2,7 milliárd dollárt.
Az értékesítési vezetők száma az utolsó negyedévben 13%-kal nőtt az előző év negyedévéhez képest, összesen 61 515-re. Az ügyfelek száma is emelkedett +12%-al, összesen 1 367 559-re.
„A tavalyi évre vonatkozóan 4 százalékos éves bevételnövekedést értünk el, ez 11 százalékos növekedés 2019-hez képest, ami erősít bennünket, különösen, ha figyelembe vesszük a COVID-hoz kapcsolódó számos kormányzati korlátozást, a folyamatos globális bizonytalanságt és üzletünk folyamatos átalakulását” – mondta Ryan Napierski , a Nu Skin elnök-vezérigazgatója. „Erős keresletet jött létre a két legújabb termékünk, a Beauty Focus™ Collagen+ és az ageLOC® Meta iránt, mivel mindkettő jól teljesített az utolsó negyedév során. Amerikai üzletágunk 32 százalékkal nőtt az év során, szemben a 2020-as 37 százalékkal, ami nagyrészt a közösségi értékesítési modellünk folyamatos elfogadásának köszönhető. Számos ázsiai piacunkat, köztük Kínát is, továbbra is szigorú lezárások és korlátozások érintik a személyes értékesítési eseményekre és promóciós tevékenységekre vonatkozóan.”
A 2022-es éves előrejelzés 2,66-2,77 milliárd dollár bevétetelt tartalmaz.
„2022-re tekintve egy újabb növekedési évre számítunk, miközben folytatjuk átalakulásunkat, hogy a világ vezető integrált szépség- és wellness cégévé válljunk, amelyet a dinamikus üzleti parnereinknek nyújtott platformunk hajt” – mondta Napierski. „Nu Vision 2025 stratégiánk, amelyet [később] befektetői rendezvényünkön mutatunk be, számos kulcsfontosságú stratégiai követelményt foglal magában a növekedés felgyorsítása érdekében, többek között: az EmpowerMe személyre szabott szépség- és wellness-stratégiánk ami csatlakoztatható a szépségápolási eszközökkel; valamint az üzleti partnereink által vezérelt közösségi kereskedelmi üzleti modellünk; és digitális platformunk bővítése. Bízunk a terveinkben, miközben azon dolgozunk, hogy megvalósítsuk jövőképünket.”
A NuSkin-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.