A PM-International ‘s World Congress eseményénen több mint 15 ezer forgalmazó és VIP volt a helyszínen és 100 ezernél többen nézték online az eseményt a vállalat PM TV streaming platformján keresztül.
A cég most ünnepelte a 30. évfordulóját, amin Rolf Sorg vezérigazgató előadása kiemelt figyelmet kapott.
„A PM-International-nél és a FitLine-nál figyelembe vettük a forgalmazóink építő kritikáit és visszajelzéseit, hogy jövőorientált megoldásokat dolgozhassunk ki a számukra” – mondta a PM-International marketing vezérigazgatója, Wojcech Foremnik és Fülöp Márton technológiai igazgató a színpadról. „Az emberek folyamatosan találkoznak, de egy most kialakuló jövő közepén vagyunk, emiatt aktívan cselekszünk, hogy mi magunk alakítsuk iparágunk jövőjét.”
Az eseményen kiemelték a vállalat jótékonysági kezdeményezéseit is, beleértve a World Vision révén a gyermekek segítése iránti elkötelezettséget és ígéretet tettek további 800 gyermek támogatására a programon keresztül.
„A PM-International sikere csak önöknek köszönhető” – mondta Sorg. „Ez a következetességed, az összpontosításod és a kemény munkád eredménye. Ez nem varázslat, de szükség volt az ön fegyelmezettségére és ambíciójára hozzá. Nagyon szépen köszönöm!”