Az Amway 7,7 milliárd USD forgalommal zárta a 2023-as évet, ami 5%-os csökkenést jelent a 2022-es adathoz képest.
A cég forgalma 2021-ben 8,9 millárd dolláron volt, ami azóta két egymás követő évben csökkent.
A mostani csökkenés az amerikai dollár erősödésének és az oroszországi tevékenység 2022-es beszüntetésének köszönhető.
„Az Amway elkötelezte magát amellett, hogy több millió Amway üzlettulajdonosnak (ABO) teszi lehetővé, hogy egymilliárd embernek segítsen javítani egészségi állapotát – vagy azt, hogy hány évig élnek egészségesen és érzik jól magukat.” – mondta Milind Pant, az Amway vezérigazgatója. „Ezt úgy érjük el, hogy az ABO-kat innovatív termékekkel, programokkal és megoldásokkal szolgáljuk ki, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a saját holisztikus jólétükre tudjanak törekedni, és segítsenek másoknak is ebben a közösségben.”
Az egészség és a jólét évtizedek óta az Amway központi eleme. Az Amway 90 éves Nutrilite termékcsaládja, a világ első számú vitamin- és étrend-kiegészítő márkája, 2023-ban a vállalat globális értékesítésének 60 százalékát adta.
Ezenkívül az Amway táplálkozási kategóriája 3 százalékkal nőtt, ahogy a vállalat egyre nagyobb hangsúlyt fektet az egészségre és a jóllétre – beleértve az egészséges testsúly elérését, a fitneszt, az egészséges öregedést és a bőr egészségét –, tudományosan alátámasztott programokkal és testreszabott termékmegoldásokkal segítve az ABO-kat.
Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.