A doTERRA 2024-es éves árbevétele meghaladta a 2 milliárd dollárt.

    Világszerte több mint 10 millió ügyfélel és több mint 3 millió forgalmazóval rendelkezik a cég, akik személyre szabott oktatást adnak az illóolajokról, miközben saját vállalkozásukat építik.

    A vállalat immár adósságmentesen működik, és termékeit több mint 155 országban forgalmazza ügyfeleinek, beleértve a legutóbb nyílt piacokat Chilében, az Egyesült Arab Emírségekben és Salvadorban.

    „Amikor visszagondolok a doTERRA elmúlt tizenhat és fél év utazására, lenyűgözött az, amit együtt értünk el” – mondta Kirk Jowers, a doTERRA vezérigazgatója. „A 2 milliárdos éves forgalom köszönhető annak a víziónak, szenvedélynek és elhivatottságnak, amit a Wellness Advocates partnereink képviselnek. Ez nem csak egy üzlet, hanem egy mozgalom, amely a wellness, a szolgáltatások és a mások iránti valódi törődés alapjára épül.”

    A dōTERRA-ról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest