A 2008 tavaszán egy csoport egészségügyi és üzleti szakember, akik már személyes tapasztalatokkal rendelkeztek az illóolajok életminőségjavító hatásairól, összegyűltek azzal a közös elhatározással, hogy a Tanúsított, Tiszta, Terápiás Minőségű (CPTG) illóolajokat megmutassák a világnak. Valami különlegeset akartak létrehozni, ami minden ember számára újdonság, kezdve azoktól, akik nem ismerik az illóolajokat azokig, akiket a terület a szakembereinek tart. Néhány meghatározó kérdést tettek fel maguknak — „Mi lenne, ha felkínálnánk a világnak egy új és hatékony egészségmegőrző alternatívát?” „ Mi lenne, ha ezt az új típusú egészségmegőrző programot az illóolajok használatára alapozva tehetnénk meg?” Mi lenne, ha az olajoknak egy magasabb minőségét tudnánk előállítani, tesztelni és gyártani, amelyek tisztábbak és
hatékonyabbak lennének, mint bármely más, a jelenlegi piacon elérhető olaj?” Milenne, ha mi a legprofesszionálisabb módon tudnánk kórházakkal, orvosokkal, terapeutákkal és tanácsadókkal társulni azért, hogy az illóolajok egészségre gyakorolt hatását a leghitelesebben ismertethessük meg a világgal?”
Arra a következtetésre jutottak, hogy hasonló szenvedéllyel és elképzeléssel rendelkező munkatársakkal, kemény munkával és elkötelezettséggel létre tudják hozni az illóolajok új generációját. Ezzel az elhatározással létrehoztak egy céget és dōTERRA-nak nevezték el, jelentése “A Föld ajándéka.” A dōTERRA első ajánlatát mely 25 önálló olajból és 10 olajkeverékből állt, 2008 április 25-én vezették be a piacra. A dōTERRA terápiás minőségű illóolajai már az első használattal kivívták az illóolajszakértők és lelkes felhasználók elismerését. Ők voltak azok, akik elsőként tapasztalták meg a dōTERRA olajok rendkívüli minőségét és ismerték fel azok kiemelkedő terápiás jelentőségét. A dōTERRA miközben hatalmas növekedést tapasztalt meg a kezdetektől fogva, folytatta az egészségmegőrző termékeinek és illóolaj kínálatának bővítését.

ISMERTETŐ

Forgalom Ranglista helyezés
$1.65 milliárd 14

Ország: USA

Értékesítési forma: Személytől személyig

Kompenzációs rendszer: Hybrid (Unlivel, Matrix, Breakaway)

Termékek: Illóolaj esszenciák; Párologtató Készülékek; Kozmetika; Testápolás; Wellness

Megnyitott országok: 50

Elsődleges piacok: United States

Regisztrált tagok száma: 3 millió

Alkalmazottak száma: 1650

Székhely: Pleasant Grove, UtahUnited States

Alapítók: David Stirling, Emily Wright, David Hill, Corey B. Lindley, Gregory P. Cook, Robert J. Young, and Mark A. Wolfert

Ügyvezető: David Stirling

Alapítás éve: 2008

Weboldal: https://www.doterra.com

LEGUTÓBBI MEGJELENÉS

MAGYARORSZÁGI VEZETŐK

Peleskei Zsolt és Czakó Csaba | doTERRA

Peleskei Zsolt és Czakó Csaba – doTERRA Elköteleződtünk amellett, hogy kettőnk több, mint 20 éves szakmai gyakorlatát folyamatosan azok szolgálatába fogjuk állítani, akik úgy döntenek, hogy velünk együtt szeretnének egészségesek maradni, fejlődni, gyarapodni és az...

Benkovics Norbert és Révész Tímea | doTERRA

Benkovics Norbert és Révész Tímea - doTERRA - Diamond Az életem nagyon boldog. Pontosan tudom, hogy mit akarok és azt is, hogyan érem el. Az a hivatásom ami a hobbim. Embereken segítek, hogy kikerüljenek a Mátrixból. Ráadásul ezért még iszonyatosan jól megfizetnek! Ez...

Gyenis András és Angyal Melody | doTERRA

Gyenis András és Angyal Melody – doTERRA – Diamond A sikeres élet alapvető kulcsa az, ha reggel úgy tudok felkelni, hogy tudom, aznap van tennivalóm. De a tennivaló nem a pénzkereset. A kérdés az: a saját kompetenciám és elérhető eszközeimen keresztül mire vagyok ma...

Váczy Károly | doTERRA

Váczy Károly – doTERRA – Blue Diamond Váczy Károly 2003-tól aktív tagja a magyarországi multi level marketing életnek. A magyarországi NuSkin üzlet elindítója Váczy Károly volt, aki a legmagasabb rangot a Team Elite szintet érte el és tagja lett az 1 millió dolláros...

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest