A Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) bejelentette a 2019-es pénzügyi eredményét, ami szerint az árbevétel 2,42 milliárd dollár volt az évben, ami 10% -kal alacsonyabb a 2018-ban elért 2,68 milliárd dollárnál.
Területileg a 2019-es bevétel a következő képen alakult:
- Kína 18% csökkent
- Dél-Korea, 12% csökkent
- Hongkong / Tajvan 11% csökkent
- Amerika / Csendes-óceán 9% csökkent
- Európa 8% csökkent
- Délkelet-Ázsia 5% csökkent
- Japán 2% növekedett
„2020-ban az értékesítési vezetők kiépítésére koncentrálunk azáltal, hogy kihasználjuk technológiai fejlesztéseinket és erőteljes termékbevezetést hajtunk végre” – mondta Wood. „Mint mindig, a globális Nu Skin családunk minden tagjának egészsége és biztonsága a legfontosabb prioritásunk. A közelmúltbeli koronavírus-kitörés után ideiglenes lépéseket tettünk minden személyes találkozóval és ügyfelekkel kapcsolatban Kínában. ”
„Egy éves előrejelzésünk szerint a kínai piacon az eladások 20-25% -kal csökkennek, és 1-2% -os negatív devizahatás lesz” – mondta Mark Lawrence, a pénzügyi vezérigazgató. „Jelenleg arra számítunk, hogy az üzleti élet visszatér a növekedésbe 2020 negyedik negyedévében, egy új szépségápolási eszköz bevezetése által.”