A Forever Living Products az egyike volt az idén kitüntetett hat vállalatnak a SITE Crystal Awards programon, ami a kiemelkedő teljesítményt nyújtó cégeket ismeri el ösztönző utazások kategóriában.
A Forever Living Global Rally-t, a vállalat éves rendezvényét mindössze hat hónappal a 2021-es esemény előtt a világban kialakult helyzet miatt törölni kellett. A vállalat az interaktív élményt biztosító virtuális rendzevényt szervezett, amit a Zoom-on keresztül 150 ezer ember nézett meg 120 országban és 23 nyelvre lefordítva.
Ezért a gyors adaptációért a cég elnyerte a legjobb önálló virtuális ünnepi esemény díjat.
„A 2022-es SITE Crystal Award elnyerése nagy megtiszteltetés a Forever Living számára, különösen ebben a gyorsan változó világában” – mondta Nick Woodward-Shaw, a Forever Living kommunikációs alelnöke. „Iparágunkban közel két éve ismeretlen vizeken járunk, és az innováció, amely ahhoz szükséges, hogy az ösztönző rendezvények relevánsak és vonzóak legyenek a közönség számára, igazi kihívást jelentettek számunkra. Ez az elismerés annak a kreativitásnak, kockázatnak és elhivatottságnak az eredménye, amely meghatározza az üzleti eseményeket.”
A Forever Living Productsról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.