A Nu Skin 2022-es bevétele 17%-kal 2,23 milliárd dollárra csökkent, a 2021-es 2,7 milliárd dollárhoz képest.

    • Ügyfelek száma 16%-al csökkent 2021-hez képest,jelenleg: 1 147 124 fő
    • Jutalékra jogosult partnerek száma 13%-al csökkent 2021-hez képest, jelenleg: 236 956 fő
    • Értékesítési vezetők száma 21%-al csökkent 2021-hez képest, jelenleg: 48 737 fő

    „A tartós makrogazdasági kihívások ellenére is folyamatosan haladtunk a Nu Vision 2025 stratégiánk felé, amelyek elsősorban a COVID-hoz kapcsolódó zavarokat jelentettek Kínában, és komoly ellenszelet tapasztaltunk a világban megjelenő infláció, devizapiaci változások miatt”– mondta Ryan Napierski, a Nu Skin elnök-vezérigazgatója. „2022-ben több kulcsfontosságú mérföldkövet értünk el, köztük az ageLOC® LumiSpa® iO bevezetését, ami tovább erősíti pozíciónkat a világ vezető szépségápolási eszközrendszer-márkájaként; a Vera és Stela alkalmazásaink bevezetése az összes piacon, amelyek fokozottabb fogyasztói és forgalmazói elkötelezettséget biztosítanak; valamint folyamatos előrelépések a közösségi értékesítési modellünknél.

    Míg értékesítési csatornánban elsősorban a makrogazdasági tényezők miatt tapasztaltuk a visszaesést, az Egyesült Államokban 4 százalékos, Délkelet-Ázsia/Csendes-óceáni térségben pedig 2 százalékos éves bevételnövekedést értünk el. Japán és Hongkong/Tajvan a helyi pénznemben számolva szintén nőtt, de a bevétel csökkent az árfolyam változások miatt.

    A jövőre nézve, miközben a makrokörnyezet továbbra is bizonytalan, azt várjuk, hogy az év során folyamatosan javulni fogunk. Továbbra is bízunk Nu Vision 2025 stratégiánkban, amely elősegíti a hosszú távú növekedést és a részvényesi érték növelését, amelyet a mai bevételi beszámolónk során frissítünk. Az év során továbbfejlesztjük az EmpowerMe személyre szabott szépség- és wellness-stratégiánkat a body iO intelligens, csatlakoztatott eszközrendszerünk bevezetésével és a TRMe® súlykontroll termékcsaládunk bevezetésével.

    A Vera és Stela alkalmazás fejlesztését folytatjuk és további képességekkel, funkciókkal látjuk el, hogy egyszerűsítsük az általános felhasználói élményt. Ezen túlmenően folytatjuk a forgalmazók által irányított közösségi értékesítési modellünk bővítését, ahol a teljesítmény stabilizálására fogunk összpontosítani a nagyobb kihívásokkal rendelkező régiókban, és kiaknázzuk piacaink legnagyobb erejét, hogy tovább tudjunk haladni a közösségi értékesítés területén.

    Végül pedig az előttünk álló év során továbbra is konzervatívak leszünk az útmutatásban, és körültekintőek leszünk a költséggazdálkodásban, miközben a jövőnkbe fektetünk be.”

    A NuSkin-ről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

    Szólj hozzá Facebookal

    Pin It on Pinterest