Az Amway pénzügyi jelentése szerint a 2022-es évet 8,1 milliárd dolláros bevétellel zárták, ami 9%-os csökkenést jelent a 2021-es 8,9 milliárd dolláros értékesítéshez képest.
A vállalat szerint a csökkenés a dollár erősödésére, a Metagenics nem közvetlenül értékesített eszközeinek eladására, valamint oroszországi tevékenységének bezárására vezethető vissza.
A jelentés szerint a dollár árfolyam erősödéssel nem számolva az Amway közvetlen értékesítési üzletága 1%-kal nőtt, a vezető piacok közé tartozik Kína, Dél-Korea, Hongkong, Malajzia, Tajvan és Vietnám.
„Az Amway továbbra is elkötelezett amellett, hogy üzleti tevékenységünk legjavával és munkatársaink szenvedélyéjével hatással legyünk a közösségekre minden olyan piacon, ahol üzletelünk” – mondta Milind Pant, az Amway vezérigazgatója. „2023-ban 35 millió dollár értékű befektetést hajtunk végre szülővárosunkban a táplálékgyártás területén, és folytatjuk az Amway Ada World Headquarters 2022-ben megkezdett és várhatóan 2025-ben történő befejezésének a revitalizációját.”
Az Amwayről bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.