A Tupperware teljes árbevétele 1,3 milliárd dollár volt 2022-ben, ami 18%-os csökkenés a 2021-es 1,6 millárd dollárhoz képest.
A cég forgalma az elmúlt években folyamatosan csökken, hiszen a 2017-es 2,26 milliárd dollárhoz képes 5 év alatt 1 milliárd dollár bevétel kiesés történt.
„2022 igazi próbája volt annak az elhatározásunknak, hogy megfordítjuk ezt a vállalatot, és terjeszkedésünkkel a fogyasztóknak hozzáférését biztosítunk ehhez az ikonikus márkához a világ minden táján” – mondta Miguel Fernandez, a Tupperware Brands elnök-vezérigazgatója. „Optimistán indultunk az év elején, mert a célunk a gazdaságosság javítása mellett a növekedési terveink megvalósítása volt. Az események nem úgy alakultak amire gondoltunk, így gyorsan reagáltunk a kihívásokra. Fontos, hogy rendíthetetlenül törekedtünk egy szélesebb Tupperware ökoszisztéma kiépítésére, amelyben el tudjuk érni a termékeinkkel kapcsolatba lépni vágyó fogyasztókat. Az Egyesült Államokban a kiskereskedelmi terjeszkedési törekvésünk felülmúlta várakozásainkat. Most egy új, világjárvány utáni szakasz felé fordultunk, ahol úgy gondoljuk, hogy a közvetlen értékesítési üzletágunknak hasznára válik a személyes eseményekhez való visszatérés.”
A vállalat 705,4 millió dollár adóssággal zárta az évet, ami enyhe javulás a 2021 végi 709,4 millió dollárhoz képest. A vállalat egyúttal aláírta a hitelszerződésének harmadik módosítását is, amely további könnyítést és pénzügyi rugalmasságot tesz lehetővé.
Ez a csökkenés jelentkezett a részvények árában is, hiszen 1 év alatt 19.5 dollárról 3.6 dollárra csökkent az értékük.
A Tupperware cégről bővebb információ IDE KATTINTVA érhető el.